Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Pir Gru 09, 2019 10:44 am

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Dujinė įranga TURBO automobiliuose
StandartinėParašytas: Šeš Gru 04, 2010 7:55 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Gru 01, 2010 8:31 pm
Pranešimai: 4
Sveiki,
Ar mitas ar tiesa, kad turbo automobilis nevažiuos gerai dujomis ir dėti įranga į tokius auto neverta? Kokie už ir prieš?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dujinė įranga TURBO automobiliuose
StandartinėParašytas: Sek Gru 05, 2010 7:41 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Jokių mitų, tereikia tik ne "šir potreb" įrangos ir viskas bus puiku. Egzistuoja ir turbininė įranga, tačiau gamintojas ribotas.

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dujinė įranga TURBO automobiliuose
StandartinėParašytas: Sek Gru 05, 2010 2:01 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Gru 01, 2010 8:31 pm
Pranešimai: 4
Pas "Du ponus" pasistačiau dujas, na ir kaip kažkas juokavo jie tapo mano draugais :D nes per 2000km pas juos teko apsilankyti min 6 kartus, nes pradžioje pastate OMVL Dream XXI reduktorių, kuris, kiek teko domėtis internete skirtas agregatams iki 150AG ir keliose vietose minima, kad nerekomenduojamas turbo varikliams... Maniskis turbo turi 240AG, todėl pastoviai dusdavo prie didesnės galios, o jie man kiekvieną kartą pareguliuodavo mišinį ir sakydavo, jei bus blogai atvažiuok... tai galu gale meistrui įrodžiau (nors dujose nenusimanau :D) kad OMVL dream man netinka, tai pakeite į Zavoli Zeta S. Skirtumas kaip diena ir naktis, mašina galios turi beveik kaip ant benzo. Tačiau viena problema dinamikoje. Norint greičiau perjungti bėgį ar staigiau duoti "anglių" masina pridūsta ir dažnai išmeta P0300 klaidą (misfire). Kiek domėjausi tai yra dėl kolektoriuje vakuumo perejimo į slegį, dėl kurio reduktorius nespeja susiorientuoti. Ar įmanoma kažką patobulinti, kad to nebūtų? Pvz. ar galima ta valdančią šlangelę pajungti prieš droselinę sklendę. kad visada būtų arba 0 arba slėgis?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dujinė įranga TURBO automobiliuose
StandartinėParašytas: Pir Gru 06, 2010 7:25 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Kai tik išgirsti šitą kontorą, tai iškart šiurpas purto. Aišku norisi paklausti: koks velnias nešė į tą galerą? O daroma paprastai, nutrenkiamas automobilis, ir pasakoma išimkit viską, važiuosiu ten, kur viskas bus ok. Tada gal susimastys.JEI NE TAI PILNA KOMPANIJŲ, KUR VISKAS VYKSTA BE PROBLEMŲ. BURTI IŠ KAVOS TIRSČIŲ, NĖRA JOKIOS LOGIKOS. TEN VISKAS PASTOVIAI BŪNA BLOGAI...

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dujinė įranga TURBO automobiliuose
StandartinėParašytas: Pir Gru 06, 2010 8:13 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Gru 01, 2010 8:31 pm
Pranešimai: 4
Iš tikro tai įvyko per nežinojimą. Ieškojausi kažko per pažįstamus, bet neradau, o jie man atsiuntė "degantį" pasiūlymą, ant ko ir išsidūriau... Na šaukštai popiet... O prie tų kompiuterių (EGS) tik jie gali prisijungt, ar ir kiti? pvz jūs?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dujinė įranga TURBO automobiliuose
StandartinėParašytas: Pir Gru 06, 2010 11:53 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
tame ir reikalas, kad tik jie, mes neturim ir programų ir nenorim prasidėti, per daug purvo....

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dujinė įranga TURBO automobiliuose
StandartinėParašytas: Pir Gru 27, 2010 6:37 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Gru 01, 2010 8:31 pm
Pranešimai: 4
Ar galima zarnele, kuri eina is kolektoriaus i duju MAP sensoriu bei reduktoriu, pajungti pries sklende (kur nera vakuumo, o tik 0 arba slegis) ? Klausiu todel, kad staigiau duodant "angliu" variklis porai sek. pridusta (lyg nepakaktu kuro). Sakoma, kad tai vyksta del staigaus slegio pokycio kolektoriuje t.y. gilus vakuumas staigiai pasikeicia i slegi, o tuo metu reduktorius nespeja sureaguoti i si pokyti ar pan. (cia butent apie turbo variklius)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dujinė įranga TURBO automobiliuose
StandartinėParašytas: Ant Gru 28, 2010 3:34 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Tik ten ji visada ir jungiama. Grežiamas kolektorius, isukamas "nipelis" ir užmaunama šlangutė, tada viskas iš naujo reguliuojama ir tai daroma su laptopu tiek mieste, tiek trasoje... Bet kam aš apie tai, juk du ponai nei pernago juodymą nepajudins užpakalio, kad taip įvyktų....

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
automobiliams.lt © 2009