Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Ant Rgs 17, 2019 7:09 pm

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Problemos su Omega 2,0i 16V
StandartinėParašytas: Ant Sau 16, 2007 11:08 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 12
Miestas: Elektrėnai
Labas visiems…
Netyčia radau šį forumą, ir nutariau prisilogint…Gal Vytautas padės ir man “likviduot neraštingumą”….
Taigi – auto ;Omega_B 1995m. X20XEV, automatas…atvažiavusi iš Belgijos su paprasčiausia dujų įranga, tik yra perjungimo blokelis – vedasi tik benzu visada, pergazavus persijungia dujos. Jau beveik metai eksplotuoju., didelių bėdų nebuvo, tik perrinkau reduktorių.Viskas tvarkoj, nešaudo, dirba gerai, sanaudos normalios…
Tik įtarimą kėlė, kad lempa “check engine” visai nedega.
Neseniai prasidėjo…net nesupratau kas…buka mašina, nesikuria…ir nesukyla apsukos virš 4000 rpm. Paskaitau “protingą knygą” – tokie požymiai parėjusio skirstymo velenų daviklio…Bet įdomiausia – tie požymiai ne visada…Kartą iš trijų maždaug - užsiveda normaliai ir dirba kaip bitė kol neužgesinsi…
Apsiginklavau schemom…ir radau kad tos lempos laidas prie pat ECU nukirptas…Sujungiau – ir pastoviai dega. “Išmirksėjo” krūvą klaidų….
1. Visi keturi purkštukai – “ trumpas jungimas į masę”…
2. Oro srauto matuoklė…patikrinau – tikrai nedirba…
3. Liamda zondas…irgi lygtai miręs…turėtų būt 0,5-5V signalas, nėra nieko…
4. ir klaida 92 – skirstymo velenų daviklis…
Daviklį pakeičiau…nors senasis matuojant varžas lyg ir geras…Laidai iki ECU tvarkoj.
Tai va ..ryšium su visu tuo man kyla krūva klausimų…
1.Del to daviklio..Pradžioj lyg ir gerai, dabar pastebiu kad kokį kartą iš dešimt vėl taip pat “neteisingai” užsiveda…Gesinu, iškart vėl kuriu – ir gerai…Varikliui dirbant neužeina….Kas per fignia, daviklį tikrinau su oscilografu…Signalas geras (pagal autodata)
2. Purkštukų emuliatorius….Dabar per kažkokią TIMMING relę tiesiog atjunginėjamas jų bendras pliusas…Ar būtų teisinga per paprastą relę atjunginėt keturis galus iš ECU perjungiant vietoj purkštukų 4 varžas? Ir kiek omų? Purkštukai lygtai 15 om…Jei taip tai tokį emuliatorių galiu ir pats susikonstruot…Ir kam visgi reikalinga ta timming relė? Ar tai laiko relė? Kokia prasmė jos naudojimo? (apie reles supratimą turiu, elektros matavimų laboratorijoj dirbu).Kodel rodo "trumpas jungimas" o ne "žema įtampa"?
3. Liamda zondas ir oro matuoklė…Dujom važiuojant tai kiek suprantu didelės įtakos nedaro,…O kaip man bus su TA …reikia gi tikrint išmetimą ir benzu…Nors dirba gražiai, …kokios sanaudos nežinau, tik užvedinėju benzu. Oro matuoklei tik pakeitimas padės....
O liamda zondo emuliatorius? Jis duoda įtampos kreivę į ECU kai dirbama dujomis, o perjungus į benzą – prijungiamas tikrasis zondas…Ar klystu? O jei emuliatorių pajungt prie ECU pastoviam darbui? Gal tada jis matydamas signalą nekoreguotų mišinio ir benzu??? Šito devaiso jaučiu pats nepasidarysiu….
4.Ir del to nelaimingo daviklio….Ar gali būt, kad kompas nuo ilgo darbo su klaidom – tiesiog nuprotėjo? Kaip ištrint klaidas? Nuiminėjau klemas nakčiai – nepadeda….
5. Ir gal galima pas jus kada atvykt diagnostikai ir viską vietoj išsiaiškint ir išspręst?
Ačiū už kantrybę jei viską perskaitėt... :D
Laukiu komentarų, patarimų ,pasiūlymų, schemų ir kritikos....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 16, 2007 4:40 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 12
Miestas: Elektrėnai
...beje, dar pamiršau.....
Buvau netyčia užvedęs variklį su atjungtu oro temperatūros davikliu....
Taip pat buvo bandymas užvesti su atjungtu alk.veleno padėties davikliu....ECU tokių klaidų neužfiksavo, nors saraše jos yra....
Ką tai galėtų reikšti???


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 16, 2007 7:19 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Be abejonės yra labai rimtų problemų...Gali būti ir taip, kad "kompas" jau rimtai "pridusęs"Gali tekti keisti...Tačiau nepulkim į neviltį, reikia pasijungti prie diagnostinio ir viskas paaiškės...O jei taip darysim, tai ir nušviesiu viską apie dujų elektroniką, kuri privalo būti šiame automobilyje... Meistrų ir Belgijoje pasirodo yra "didelių"...Derinkit laiką su Vladimiru, ir pirmyn...pasimatysim...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 23, 2007 10:44 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 12
Miestas: Elektrėnai
Būtinai pasiskambinsiu...kai atsigausiu po finansinės krizės.... :roll:
O kol kas,Vytautai, gal papasakotum apie purkštukų emuliatorių...? Ar aš teisingai galvoju? Gal bent šitą problemą pats susitvarkyčiau.....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 23, 2007 5:43 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
O ką ten pasakoti?nukerta purkštukus, ir siunčia kompui, kad jie dirba...Mes patys nieko nekuriam, viskas jau seniai sukurta...Tiesiog žinom, ką ir kur sumontuot.Ekspermentų, arba schemų, laikai liko pionieriškam amžiuje...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Bir 03, 2007 7:32 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 12
Miestas: Elektrėnai
Taigi...gryžtu prie savo problemų....
Nusipirkau turguj purkštukų emuliatorių, pasižiūrėjau, lygtai viskas aišku, bandysiu pasijungt.
Ar kompui, kol neišvalyta atmintis nuo to jau bus geriau?

Ir dar liko liamda emuliatorius...Turguj pas visus vienodi...Mano Omegoj kiek žinau zondas su 5V signalu....Kokį signalą duoda tas emuliatorius - jo dokuose neparašyta ir prekeivos supratimo neturi...Ti visi vienbalsiai rėkia - tipo visi perka visiem tinka, o tau jau čia kažko ypatingo prireikė...:D Jei visiem tinka...o pas daugumą auto signalas 1V tai man turbūt nelabai...?
Tad kokio man reikia?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Bir 03, 2007 7:52 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 12
Miestas: Elektrėnai
...Ir dar...labai padažnėjo "neteisingi " užsivedimai dėl to velenų padėties daviklio....kaip pradžioj rašiau...Nors blyn...impulsai yra...
Opel klube man patarė mest velniop tą firminę fiškę ir laidą iki ECU...Pajungt atskirais antgaliukais ir rimtais ekranuotais laidais....Ar gali tai pdėt?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Bir 03, 2007 3:18 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
taip omegai reikalingas būtent 5 voltų liamda zondo emuliatorius.Be abejonės žinau kur reikia nusipirkti....+37068382666-Aliona setaltas....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 04, 2007 2:02 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 12
Miestas: Elektrėnai
Sorry už lamerišką klausimą., bet noriu suprast iki galo....
O tai jei mašinoj yra veikiantis liamda zondas, deginant dujas jis kažką toookio negero mato, kad del to reikia ECU apgaudinėti? KAs blogo jei jis liks pastoviai veikiantis? Ir ar dujos, jei jau taip parodymus kraipo, neprisideda prie pagreitintos zondo mirties?

Krč....Užsipypinau kariaut su savo Omega...
Problemos - miręs zondas ir oro matuoklė.
Neteisingai atjungiami purkštukai ( Emuliatorių jau turiu)
Užknisantys "neteisingi užsivedimai" del velenų daviklio...Labai padažnėjo...
Per maži tuščios eigos oborotai, tiek benzu, tiek dujom...
Dabar blin, dar šaudyt pradėjo....Reduktorių rudenį persirinkau...

Tarkim , susiperku: oro matuoklę, zondą, skambinu Jums, sutariam laiką, atvažiuoju diagnozei.
Tada nutariam kas blogai....Gal ir reduktorius pas mane per silpnas...Parašyta iki 100 kW - o tiek pas mane ir yra...
Eko, emuliatoriai, chlopuškės....kompo resetinimas ir t.t.
Darom samatą,....ir vykdom, nebutinai iškart, man Vln netoli...
Beje neturiu jokių dokumentų esamai yrangai,...reiktų gaut...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 04, 2007 5:04 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Rimantas rašė:
Sorry už lamerišką klausimą., bet noriu suprast iki galo....
O tai jei mašinoj yra veikiantis liamda zondas, deginant dujas jis kažką toookio negero mato,Benzino ir dujų mišiniai yra skirtingi, dėl to reikia apgaudinėti ecu kad del to reikia ECU apgaudinėti? KAs blogo jei jis liks pastoviai veikiantis? Ir ar dujos, jei jau taip parodymus kraipo, neprisideda prie pagreitintos zondo mirties?Šiek tiek pagreitina, nes degant dujoms yra aukštesnė degimo temperatūra...

Krč....Užsipypinau kariaut su savo Omega...
Problemos - miręs zondas ir oro matuoklė.
Neteisingai atjungiami purkštukai ( Emuliatorių jau turiu)
Užknisantys "neteisingi užsivedimai" del velenų daviklio...Labai padažnėjo...
Per maži tuščios eigos oborotai, tiek benzu, tiek dujom...
Dabar blin, dar šaudyt pradėjo....Reduktorių rudenį persirinkau...

Tarkim , susiperku: oro matuoklę, zondą, skambinu Jums, sutariam laiką, atvažiuoju diagnozei.
Tada nutariam kas blogai....Gal ir reduktorius pas mane per silpnas...Parašyta iki 100 kW - o tiek pas mane ir yra...
Eko, emuliatoriai, chlopuškės....kompo resetinimas ir t.t.
Darom samatą,....ir vykdom, nebutinai iškart, man Vln netoli...
Beje neturiu jokių dokumentų esamai yrangai,...reiktų gaut...


Neverta pradėti per daug kainuos...o gerai jau nebebus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bir 04, 2007 8:58 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 12
Miestas: Elektrėnai
Kodel nebus? Nejau sudrozhiau varikli????


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Bir 05, 2007 3:57 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Variklį tai ne, bet elektroniką, tai jau pavaryta...ECU, jau yra damuštas iki negaliu...Liamda neveikia, (ką ikišit nežinia, o tas kas reikia kainuoja siaubingai...), oro matuoklė suvaryta(o turi būti tik toks skaičių rinkinys koks buvo...to nepadarysit, o bet kas tai jau....)priežastys šaudymo nenustatytos...reiškia šaudys ir toliau...reduktorius perrinktas(jau nebe kas...),tokiam automobiliui iš tikro reikėtų eko sistemos, o tai jau kainuoja vėl, daryti po truputi, niekada neapsimoka, kol padarysit vieną vietą sugrius kita, o dabar atsakykit svarbiausią, kas imsis tokio "laužo", tie kas neturi ką veikt?, tai jie reiškia nieko ir nemoka, tie kas užimti, pasakys tą patį(nebent turės politiką, padarėm-žinokis).

Išvada:iš karto padarytas pigus variantas, ir sąvininko nepriežiūra(gal būt per nežinojimą)padarė tokį rezultatą.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
automobiliams.lt © 2009