Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Ant Rgs 17, 2019 7:09 pm

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: GESTA VARIKLIS ANT LAISVOS PAVAROS
StandartinėParašytas: Ket Rgs 20, 2007 1:26 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Rgs 19, 2007 9:13 pm
Pranešimai: 5
Miestas: Šiauliai
Sveiki. Noriu kreiptis i Jus su tokia problema. Mano automobilis audi 100 c 4 su 2.3 varikliu. Yra benzinas ir dujos. Dujos detos pries metus uz 1200lt. As nesenai ta masina nusipirkau is kito zmogaus. Kai tik uzsivedi varikli, ir kol dar jis saltas, tai viskas dirba puikiai tiek ant benzino, tiek ant duju. Bet kai variklis jau isyla, tada su dujomis prasideda bedos. Pavyzdziui vaziuojant mieste ima ir uzgesta sustojant pries sankryza, kai tik ijungiu laisva pavara, kai varikli palieku dirbti ant laisvu apsuku. Ir visai nesuprantu, kas cia man gali buti. Jau pasikeiciau ir zvakes, ir zvaklaidzius, ir zvakiu paskirstymo dangteli. Ant benzino viskas visada dirba kuo puikiausiai. O vat su dujom tai beda. kai tik isyla, pradeda gesti variklis, nebenori dirbti ant laisvu apsuku. Ir dar negana to, pasaudo karts nuo karto. Buvau pas dujininkus, tai jie man sako, kad kazkas su pacia masinos elektra blogai, tai buvau pas elektrika, patikrino generatoriu ir viskas gerai. Prasau, padekite ir patarkite man, kas cia gali buti, kur beda ir kur man kreiptis ar kokia detale keistis. Is anksto dekoju, Vytautas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: GESTA VARIKLIS ANT LAISVOS PAVAROS
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 3:39 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Už tokią kainą visada buvo karbiuratorinio automobilio dujinė šranga su montavimu...Jūsų gi.., tikriausiai ne..?Tai reikštų, kad nieko nėra iš priklausančios elektronikos, nėra apsauginių vožtuvų, kompiutris tikriausiai "nukaltas", iš čia ir problemos...dar gali būti kad ir reduktorius arba brokuotas(nelaiko mišinių), arba jau miręs(gal buvęs šeimininkas pravažiavo tuos 20000km(įranga tikriausiai "italiano kvanto pidero saliutum"), tai ir tiek...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: GESTA VARIKLIS ANT LAISVOS PAVAROS
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 4:01 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
dujose šaudymai įmanomi tik dėl aukštos įtampos arba mišinio problemų...arba yra papildomas oras....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 21, 2007 6:32 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Rgs 19, 2007 9:13 pm
Pranešimai: 5
Miestas: Šiauliai
Tai ka man dabar patartumet konkreciai daryti siuo atveju? reduktoriu pasikeist ar dar yra ir kitu variantu? kur kreiptis ir kiek mazdaug tai kainuotu?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Rgs 22, 2007 6:07 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Nieko nereikia daryti pačiam, bent jau pas mus, už klaidas arba nežinojimą pinigų nereikia mokėti....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Rgs 23, 2007 7:55 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Rgs 19, 2007 9:13 pm
Pranešimai: 5
Miestas: Šiauliai
As cia klausiau ta prasme, kur man pas kokius specialistus varyti? ar pas koki elektrika, ar dar kokiu kitu dujininku paieskoti, kurie galbut man tikrai sutvarkytu sita problema?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Rgs 24, 2007 3:57 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Šiauliuose reikia varyti į"Nidą", serbentų 7...Kiek žinau jie normaliai graibosi, susidėt elektroniką, kuri privalo būti ir pasitikrinti reduktorių, aišku ir žvakes, nes su pastarosiomis net Vilniuje poblematiška, yra tik kažkoks brokas, atlaiko 300km ir pradeda pramušinėti.Aišku kai sušyla, šaltos dirba.Tik tikrinti reikia su aparatu, o ne vizualiai....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Rgs 24, 2007 5:56 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Rgs 19, 2007 9:13 pm
Pranešimai: 5
Miestas: Šiauliai
Aciu uz patarima Vytautai. Kai nuvaziuosiu ten ir susitvarkysiu viska, tada dar karta tau padekosiu. tikiuosi, kad ten tikrai rimti zmones.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 25, 2007 3:12 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Kiek teko girdėti, tai taip, ypač Linas...(mestras)...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Spa 07, 2007 7:18 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Rgs 19, 2007 9:13 pm
Pranešimai: 5
Miestas: Šiauliai
Sveikas Vytautai,

Noriu pranesti, kad jau buvau pas tuos duijininkus. Tai jie man idejo uz 100lt ta duju laisvu apsuku reguliatoriu...sako tiems 2.3 varikliams visiems deda, kad negestu ant laisvu apsuku..tai dbr tikrai geriau, nebegesta...bet noriu paklausti, kas man dar gali buti, kad perjungus ant benzino ir kuo daugiau gazuoji, tuo labiau variklis dusta..turetu kaip tik atvirksciai but, kai gazuoji..o man kaip tik variklis slopsta...ir ypac kai saltas, katik uzvedus...kai prasidirba kazkiek ir temperatura pakyla, tada lygtai viskas vel atsistato i savo vezes, normaliai priima gaza...nesuprantu, kas cia man gali buti? patark Vytautai, ka daryti? Aciu, kad parekomendavai man tuos dujininkus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Spa 10, 2007 1:11 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Na irgi šuleriai, niekad gyvenime nedėjau audinėms laisvų apsisukimų reguliatoriaus...Nesurado problemos, o tik padarė kad dirbtų...Visada pirmiausiai tvarkomas benzinas, ir kai jis tvarkoje, tada tik lendama prie dujų.
Dėl dusimo tai tikriausiai bus vėlgi dujininkų "alebastrų" kaltė.Tikriausiai nėra pastatyto aukšto slėgio reguliatoriaus(k-je), emuliacijos ir to pasekoje jam yra amen(kada blokuoja tik kuro siurblį, tai jis dirbdamas ant sauso sudilina adatėlės guolyklą, ir tada nebesukelia slėgio sistemoje, ko pasekoje ir dūsta.
Dar gali būti temperatūrinis įpurškimo pavargęs.
Gali būtibūti su liamda zondu problemos.
Gali būti kompas nuvargęs(jei nėra stop k-je ir liamda zondo emuliatoriaus)...
Gali būti nuo šaudymų sulankstyta lėkštė...
gali būti išmuštas sklendės padėties reguliatorius.
Gali pasiurbinėti papildomą orą...
Gali būti parėjęs laisvų apsisukimo vožtuvo mikrikas(todėl ir nelaikė apsisukimų).
Pagaliau blogas mišinys...
Viską reikias tikrinti...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
automobiliams.lt © 2009