Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Pir Spa 14, 2019 12:46 pm

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Audi 90 2.2E variklis
StandartinėParašytas: Ant Vas 12, 2008 9:53 am 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 05, 2007 2:51 pm
Pranešimai: 27
Miestas: Telšiai- Šiauliai
Sveiki, norėčiau sužinoti kiek audi 90 1985m 2.2 variklis turi kW? Dokumentai seni, nėra parašyta nei variklio darbinio tūrio. Variklio nr. - JS040308. Kėbulo nr. - WAUZZZ81ZFA------ :roll: Ir Šiaip įdomu būtų sužinot kaip jiems su dujomis sekasi, yra įdėtos, sako daugumai tokiems varikliams šaudo, o man to nėra buvę ir dujų mažai valgo tik 10ltr/100km. Tik va bėda su šaltu varikliu(užvedinėju dujomis, užsiveda be problemų) Kiek su dujom tiek su benzinu apsukos laikosi apie 900, kaip ir turėtų būt, bet labai nešvariai dirba, kratosi ir pan. Važiuojant spaudžiant ekseleratorių iki 2000 aps/min lyg nedirbtų cilindras, bet kai tik pasiekia virš 2000, eina kaip žvėris, jokių trugdžių. Þvakės visos dirba, tikrinau, kai įjungi šviesas ir vintiliatorių visai nukrenta apsukos- variklis prie užgesimo ribos, bet negęsta. Laisvu režimu kai pašyla, apsukos pakyla iki 1200-1300, tada jokių problemų nelieka. Ir dar, nepučia šilto oro į saloną ir variklio temperatūra labai menkai tekyla, bent salone taip rodo, o pats variklis pašyla, nes aušinimo ventiliatorius įsijungia, bet tik 5 sekundėm. Įdomus variantas, kad pečiukas valdomas iš salono, bet viskas vyksta prie variklio, ant šlangų kažkokie vožtuvai prie pečiuko prijungti, kiek suprantu ten turėtų atidaryt aušinimo skysčio srautą į pečiuką. Norėčiau sužinot kame šaknys. Ačiū iš anksto už atsakymus.

_________________
Seni auto- geri auto :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi 90 2.2E variklis
StandartinėParašytas: Pen Vas 15, 2008 10:22 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Sek Sau 20, 2008 6:53 pm
Pranešimai: 9
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
Sveiki, norėčiau sužinoti kiek audi 90 1985m 2.2 variklis turi kW? Dokumentai seni, nėra parašyta nei variklio darbinio tūrio. Variklio nr. - JS040308. Kėbulo nr. - WAUZZZ81ZFA------ :roll: Ir Šiaip įdomu būtų sužinot kaip jiems su dujomis sekasi, yra įdėtos, sako daugumai tokiems varikliams šaudo, o man to nėra buvę ir dujų mažai valgo tik 10ltr/100km. Tik va bėda su šaltu varikliu(užvedinėju dujomis, užsiveda be problemų) Kiek su dujom tiek su benzinu apsukos laikosi apie 900, kaip ir turėtų būt, bet labai nešvariai dirba, kratosi ir pan. Važiuojant spaudžiant ekseleratorių iki 2000 aps/min lyg nedirbtų cilindras, bet kai tik pasiekia virš 2000, eina kaip žvėris, jokių trugdžių. Þvakės visos dirba, tikrinau, kai įjungi šviesas ir vintiliatorių visai nukrenta apsukos- variklis prie užgesimo ribos, bet negęsta. Laisvu režimu kai pašyla, apsukos pakyla iki 1200-1300, tada jokių problemų nelieka. Ir dar, nepučia šilto oro į saloną ir variklio temperatūra labai menkai tekyla, bent salone taip rodo, o pats variklis pašyla, nes aušinimo ventiliatorius įsijungia, bet tik 5 sekundėm. Įdomus variantas, kad pečiukas valdomas iš salono, bet viskas vyksta prie variklio, ant šlangų kažkokie vožtuvai prie pečiuko prijungti, kiek suprantu ten turėtų atidaryt aušinimo skysčio srautą į pečiuką. Norėčiau sužinot kame šaknys. Ačiū iš anksto už atsakymus.


ziurek termostata, aukstos itampos laidus, zvakes oro filtra


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi 90 2.2E variklis
StandartinėParašytas: Tre Vas 20, 2008 4:24 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Paulius rašė:
Sveiki, norėčiau sužinoti kiek audi 90 1985m 2.2 variklis turi kW? Dokumentai seni, nėra parašyta nei variklio darbinio tūrio. Variklio nr. - JS040308. Kėbulo nr. - WAUZZZ81ZFA------ :roll: Ir Šiaip įdomu būtų sužinot kaip jiems su dujomis sekasi, yra įdėtos, sako daugumai tokiems varikliams šaudo, o man to nėra buvę ir dujų mažai valgo tik 10ltr/100km. RAŠYTA IR RAŠYTA, NEGALIMA UÞVEDINËTI DUJOMIS, TADA NEBÛTŲ IR TIK VA BËDA.Tik va bėda su šaltu varikliu(užvedinėju dujomis, užsiveda be problemų) Kiek su dujom tiek su benzinu apsukos laikosi apie 900, kaip ir turėtų būt, bet labai nešvariai dirba, kratosi ir pan. Važiuojant spaudžiant ekseleratorių iki 2000 aps/min lyg nedirbtų cilindras, bet kai tik pasiekia virš 2000, eina kaip žvėris, jokių trugdžių. Þvakės visos dirba, tikrinau, kai įjungi šviesas ir vintiliatorių visai nukrenta apsukos- variklis prie užgesimo ribos, bet negęsta. Laisvu režimu kai pašyla, apsukos pakyla iki 1200-1300, tada jokių problemų nelieka. Ir dar, nepučia šilto oro į saloną ir variklio temperatūra labai menkai tekyla, bent salone taip rodo, o pats variklis pašyla, nes aušinimo ventiliatorius įsijungia, bet tik 5 sekundėm. Įdomus variantas, kad pečiukas valdomas iš salono, bet viskas vyksta prie variklio, ant šlangų kažkokie vožtuvai prie pečiuko prijungti, kiek suprantu ten turėtų atidaryt aušinimo skysčio srautą į pečiuką. Norėčiau sužinot kame šaknys. Ačiū iš anksto už atsakymus.
TAIP IR SUSIDARO DIDÞIAUSIA KRÛVA PROBLEMŲ, TAM KAD JAS APRAŠYTI, REIKËTŲ MINIMUM 2-3 PUSLAPIŲ, TODËL, KAD SPRENDIMŲ, KAIP IR PRIEÞASČIŲ YRA TIKRAI NE PO VIENÀ.YRA TIEK PRIKANKINTAS AUTOMOBILIUKAS, KAD JAU TIKRAI NEBEUÞILGO TA DIENA, KAI JIS NEBEVAÞIUOS NEI BENZINU, NEI DUJOMIS.IR NETGI PIGÞIUGIŠKAI PASAKYSIU, KAD IR GERAI, NES TOKIO NESUPRATIMO APIE AUTOMOBILĮ GALI TURËTI TIK MOTERIS IR VYRAS, GYVENANTIS NEGYVENAMOJ SALOJ.(TIPO NËRA JOKIOS BENDRAVIMO GALIMYBËS)...
REIKIA LABAI RIMTOS APÞIÛROS, NES TOKIE TEIGINIAI, KAIP ÞVAKËS DIRBA -TIKRINAU, KELIA SIAUBÀ
, su kuo?
KODËL TADA NEDIRBA VIENAS CILINDRAS?(DUJOMIS), AUKŠTA ĮTAMPA NESUSIDEDA TIK IŠ ÞVAKIŲ....
Jei turit laiko, tai paskaitinėkit forume, iš kokių 10-ties klausimų, bus ir Jums aktualus vienas kitas, o jei ne tai registruokitės 860417177, nuo 9 iki 10 val darbo dienomis, bandysim spręsti...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi 90 2.2E variklis
StandartinėParašytas: Tre Vas 20, 2008 4:35 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Pradžiai nepastebėjau, kad čia pusiau žemaitis rašo(o, gal ir pilnai, bet rašo lietuviškai, nors būdas panašus), Šiauliuose yra serbentų g-vėj NR.7, firma Nida, ten meistras Linas(jei tebedirba), jis turėtų paspręsti...Apie Telšių dujininkus info neturiu, nors čia iki dujininkų -toli. reikia tvarkyti benziną, o po to tik lysti prie dujų.Ne visi dujininkai graibosi benzine, kaip ir benzinistai -dujose...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 20, 2008 7:40 am 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 05, 2007 2:51 pm
Pranešimai: 27
Miestas: Telšiai- Šiauliai
Neiškankintas automobiliukas, o neseniai pirktas, tad visų ligų jo nežinau, metus garaže buvo išstovėjęs, tad viską reikėjo prikelt. Problema ne tame cilindre ar žvakėse :roll: Su kompiuteriu Telšiuos patikrino kai tik nupirkau, visi cilindrai dirba, ne tame šaknys. Dujomis vedu tik šiltomis dienomis, kadangi šaltų dar nebuvo dėl to ir užvedinėju. Problema termostatas ir temperatūrinis dačikas, jis neduoda signalo į kompiuterį, kad variklis pašilęs, dėl to ir apsukos blūdija ir variklis važiuojant kratosi :lol: Þvakes galima paprastai patikrint, jas išsukus, apžiūrėjus būklę, o po to kibirkštį su "specialiu" prietaisu- motociklu :D Aš Telšiškis, bet studijuoju Šiauliuose, dėl to ten daugiausia laiko ir praleidžiu, ten mašinos būklės tikrint ar remontuot tikrai neįmanoma, kainos dvigubos, o ir ligos dažniausiai neranda, jei ketvirtą kart atvažiuoji ir jie sako, kad vėl kažką tai sutaisė, bet po kiek dienų vėl ta pati bėda. Be to kai pasiklausai jų išvadų, tai vos ne visą automobilį reikia keist, kad jis važiuotų. Tad stengiesi pats kažką tvarkytis, dalyvaut forumuose, bet tik po mėnesio išgirsti išvadą, kad nieko nenusimanai apie auto... Be to sužinojau, kad tai ne 2.2, o 2.0 85kW Bosch- jetronic įpurškimas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 20, 2008 8:35 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Na gerai, kad neiškankintas, tik blogai, kad remontuotis nėra kur...Šiauliuose, yra ir tikrai, kas dėl kainų, tai ką Jūs darytumėt Vilniuje?
Þvakių patikrinti, taip kaip sakėte Jūs, tikrai neįmanoma...O kur sudaryti tą kompresiją, kuri yra cilindre, tik tada galima pamatyti ar jas pramuša ar ne...Kad kibirkštis yra, tai menkniekis, o va kur ji ar korpuse, ar ten kur turi būti...?
Temperatūrinį galit pasikesti ir patys, labai paprasta, Vilniuje kainuoja apie 40-50lt, tačiau problema yra ta, kad iš 100, 80 yra brokas.Taigi kada temperatūrinis yra 20 celzijaus, tai jo varža turi būti nuo 2000 iki 3000 omų, o kada apie 90 tai 200-300omų.Tai galima patikrinti ir parduotuvėje perkant(testeriu).
Termostatas irgi paprasta pakeisti, tik prieš tai atliekant, gerai yra patikrint arbatinuke, beviltiško darbo, kad nebūtų...

Kada yra garantijos, tai pasikeisti įmanoma, bet pabandyk tai įrodyti žmogau vienetininke, kas kita servisams...

Taigi, gyvenkim draugiškai...,


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 20, 2008 8:51 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Vytautas rašė:
Na gerai, kad neiškankintas, tik blogai, kad remontuotis nėra kur...Šiauliuose, yra ir tikrai, kas dėl kainų, tai ką Jūs darytumėt Vilniuje?
Þvakių patikrinti, taip kaip sakėte Jūs, tikrai neįmanoma...O kur sudaryti tą kompresiją, kuri yra cilindre, tik tada galima pamatyti ar jas pramuša ar ne...Kad kibirkštis yra, tai menkniekis, o va kur ji ar korpuse, ar ten kur turi būti...?
Temperatūrinį galit pasikesti ir patys, labai paprasta, Vilniuje kainuoja apie 40-50lt, tačiau problema yra ta, kad iš 100, 80 yra brokas.Taigi kada temperatūrinis yra 20 celzijaus, tai jo varža turi būti nuo 2000 iki 3000 omų, o kada apie 90 tai 200-300omų.Tai galima patikrinti ir parduotuvėje perkant(testeriu).
Termostatas irgi paprasta pakeisti, tik prieš tai atliekant, gerai yra patikrint arbatinuke, beviltiško darbo, kad nebūtų...

Kada yra garantijos, tai pasikeisti įmanoma, bet pabandyk tai įrodyti žmogau vienetininke, kas kita servisams...

Jūsų paklausimas yra parašytas vasario 12-tą, o atsakymas(nors ir neprivalomas)19-tą.

Taigi, gyvenkim draugiškai...,


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Vas 21, 2008 7:27 am 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 05, 2007 2:51 pm
Pranešimai: 27
Miestas: Telšiai- Šiauliai
Aš nieko blogo ir nesakau :wink: Redagavau šią temą ne vieną kart, dėl to ir data vėliau atkelta :roll:

_________________
Seni auto- geri auto :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Vas 21, 2008 7:32 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Tikiu, bet aš pranešimą iš forumo gavau, tik prieš kelias dienas...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lap 11, 2008 9:04 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Spa 27, 2008 3:42 pm
Pranešimai: 36
Miestas: Vilnius/Mazeikiai
siaip gali buti kad galva yra skilusi,nes kai variklis pasyla ir i salona nepucia silto oro tai peciukas arba galva
o tu paziurek ar zarnos nera ispustos kai variklis pasyla.Jei akmenines tai gali buti oro sistemoje,per tarpine pritraukti,arba galva skilusi
ne vienai audi tokia problema yyra buvusi

_________________
BMW 523i


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
automobiliams.lt © 2009