Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Pen Gru 13, 2019 5:37 am

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: BMW laisvos eigos voztuvas
StandartinėParašytas: Tre Sau 07, 2009 6:35 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
Sveiki. Problema tokia. Saltas variklis dirba normaliai, bet kai pasyla visada pradeda periodiskai uzsidarineti laisvos eigos voztuvo sklende. Kai variklis uzvestas nuo to voztuvo atsiranda toks keistas snypstimas ir variklis nelabai graziai dirba...


Paskutinį kartą redagavo gedas6 Sek Vas 07, 2010 11:03 am. Iš viso redaguota 4 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Sau 08, 2009 8:11 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Spa 27, 2008 3:42 pm
Pranešimai: 36
Miestas: Vilnius/Mazeikiai
sveikas as turiu taip pat bmw ir man taip pat cirskia,bet man buvo nustoje cirksti kai pasikeiciau dirzelio guolius o paskui dirza,o dabar vel cirskia kol dregme yra,o kai buna sausa tai nebe cirskia,o su apsukom taip pat buna kad prislopsta atsigauna...bet cia turbut matuokle apsinesusi is vidaus visokiu brudu.

_________________
BMW 523i


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 09, 2009 3:08 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
nelabai supratai mane tikriausiai... cia pas mane ne dirzeliuose esme, o kazkaip oro patekimas i varikli keistai vyksta... buvau dar pas viena meistra sako liamda zondai mire, nes yra dujos... pries tai tikrai taip nebuvo, o dujas isidejau vasara, bet kada taip darytis pradejo ne nezinau, tikrai ne iskarto... o kiek cia laiko tepraejo ir jau p... nesinori 1000Lt investuot i tuos 2 zondus nezinant kiek laiko vel jie tarnaus... pasirodo š... tos dujos...
tikrai esu girdejes ir ne karta, kad jos sueda katalizatorius, liamda zondus ir dar ten visokiu nesamoniu buna, bet pries tai turejau bmw 320i su dujom tai nieko panasaus nebuvo. laike tas liamda ir vargo nemaciau, tik tiek, kad kai buvo eko sistema, o ne tiesioginio ipurskimo duju iranga tai saude kartais, ko pasekoje sugadino oro srauto matuokle... tikrai anksciau ar veliau su tom dujom problemu nemazai islenda :( :( :(
jauciu kitas bmw bus dyzelis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 10, 2009 5:39 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
O jo joi, grybų rinkėjai abu... Kadangi neturėjot dizelių, tai net neįsivaizduojat, kokios ten problemos, ir kainos.Dabartiniai dizeliai yra tokie kosminiai aparatai, kad meistrų Lietuvoje tikrai sunkiai surasit(po truputį atsiranda vienas kitas( grižta gi chebros iš vokiečių ir t.t., aišku džiaugtis nereikia labai, nes grįžta ne tie gerieji, jie darbo dar vis turi ir ilgai turės), bet ir kainos pas juos ne lietuviškos, nors aišku pliusas yra , nereikės varyti į Lenkiją(bent jau) ir ten aišku rasti irgi ne lietuviškas kainas.
Gerai ant Dizelių nevarysiu, nes pats juose nesigraibau, tačiau būdamas specu benzine ar dujose, galiu nuomonę ir patirtį draugų ir kolegų(nors ir ribotą), turėti.
Nuomonė teisiga, dujos anksčiau ar vėliau padaro savo.Vienintelė versija karbiuratorius, kadangi elektronikos 0, tai ir problemų 0.
Kuo naujoviškęsnis automobilis, tuo sunkiau apgauti jo elektroniką, kad jis nematytų dujų.Kam to reikia? Klausimas labai tvirtas, ir ko gero retai kieno atsakomas.
Dujų ir benzino mišinių yra skirtiga sudėtis, o dabartiniuose automobiliuose šita kontrolė yra žiauriai sustiprinta, tai liamda zondas prieš katalizatorių, po katalizatoriaus, jei cilidrų daugiau, tai ir ant kiekvieno šono ir t.t.
Jei benzino kokybė yra dar stabilęsnė, tai dujų yra apgailėtina.Negana to(aišku, kad būtų pigiau) tauta susideda dujines įrangas, ne adaptyvines(kurios pačios nepareguliuoja mišinių esant dujų kokybei skirtingai), ir be abejonės be (jau buvusios įprastos po truputį) emuliacijos. Kompai prigaudo klaidų(katalizatoriai greičiau sudega, o be jų dabartiniai nevažiuoja), geriausiu atveju "įtrenkia" servisinį rėžimą(padidintos kuro sąnaudos, susukalioti degimai, ir t.t.), ir lauklia šeimininko malonės, kad pastarasis nuveš jį pas dėdes "moksliukus" į servisą...
Dažniausiai tai būna jau per vėlai(nes važiuojama ten, tik tada, kada jau yra pirmieji "mirties" požymiai(pirmiausia pradeda "kvaišti" benzinas, o po to "gaišti" dujos, ir galiausiai, atena ATA), ir dar neduok die užsiraunama ant protingo profesoriaus, kuris išmeta labai argumentuotą teiginį... IŠMKIT DUJAS, AUTOMOBILĮ SUTVARKYSIU... ir žinot jis teisus...
Nes normali su viskuom ir gero gamintojo dujinė įranga kainuoja jokiu būdų ne tiek, kokios yra Lietuvoj, be 10000(dešimt)lt 4 cilindrams, kalbos negali būti.Ir kadangi tai Lietuviams nėra įdomu, tokios įrangos Lietuvoje ir nėra.Ir labai mažai arba niekas iš Lietuvos dujininkų negal įvardinti, ar tada nebūtų problemų...
Aš turiu tokį naglumą, kad bent pavyzdį suteiksiu. Dabar jau labai seniai dujinės įrangos pionierė(aišku ir kosmonautė) VIALE, padarė krūvas įnovacijų šitoje srityje, ir visi turim aibes pavyzdžių iki šiol važiuojančių automobilių su šitos firmos ženklu(nors jau minimum 10 metų tikrosios šitos firmos nebėra, reiškias ir nebegaminama, orginali įranga), ir ten randame galingą kompiuterį su aibe prisijungimų prie purkštukų , liamda zondų ir t.t. Nors ten viso labo tik eko sistemos versija..Netgi ir iki šiol važiuojančių tiesioginių purškalų yra...
O va firma pirmoji sukūrusi ir išleidusi tiesioginio įpurškimo įrangą (VIALE)pranešė apie savo bankrotą, nes nesugebėjo atlaikyti automobilių gryžtamumo su problemom... Ir nors tai įvyko jau labai seniai, yra dar važiuojančių mohikanų iki šiol, ir Mažeikiuose yra 2 meistrai kurie iki šiol šitą visą GËRĮ tvarko ir kur važiuoja visos Lietuvos Vialistai ir Koltekistai...

Jūsų atveju Gediminai yra įmanomas sprendimas, (100% garantijos neduodu), bet yra Kaune tokia firma Lbm, bent jau diagnostinės įrangos pardavėja, jei parduoda, tai ir naudotojus apmoko, jei jau apmoko, turėtų turėti ir gerą specą, kuris pasakytų, pačiam tikrasias problemas, aišku negalima atmesti firminio bmw serviso diagnostiko versijos ir negalvoti, kad pravažiavus 10 pigesnių meistrų, bus pigiau nei pas 1 brangų.
Reikalas, tas kad pas tikrajį yra tikrasis skeneris, kuris gali pamatyti tikrasias bėdas(nu bet negalima atmesti skanerio prižiūrėtojo aklumo), nes
universalai skeneriai), kurie yra pas daugumą diagnostikų, nėra tokie ploni, kad pamatytų viską, o va firminis lieka firminiu...
Mano įtarimu, oro matuoklės problemos, aišku neatmetama ir liamda zondų mirtis(bet nebūtinai abiejų), be abejonės gali kirstis laisvų apsisukimų vožtuvas...,(Dar labai svarbu, jei benzinu gerai, tai tad reik važiuot tik pas dujininkus) Bet taip dirba vos ne 90 % Lietuvos BMW, kurie ilgesnį laiką yra ragavę dujų. O žmogiukai jau yra pripratę, kad važiuojant dujomis(atseit pigiau), turi susitaikyt, su tam tikrais praradimais. Tiesa patarčiau nuvažiuot pas bičus kurie darė elektroninį variklio optimizavimą, gal nusimušė programa.
Ir dar neskubėti keisti detalių(jau pripažintų defektinėmis), pabandyti praeiti adaptaciją(gali būti, kai yra dujos), kad kompai nebemato, kai kurių daviklių.
Kompus keičiant į kitus turi idealiai sutapti visi skaičiai esantys ant jų.(ir nereikia pamiršti, kad čipų juose ko gero nėra...)...
Viskas nusibodau, šitiek daug skaityti gali tik blondinės, bo vistiek nieko nesupranta...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 10, 2009 5:56 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Bendrai 94 m bmw neturėtų buti sekvent įpurškimas, ir ten gali būti viso labo tik 2 liamda zondai, tai yra senoji sistema, kur ir be katalizatorių varikliai dirba tik geriau..., bet aišku dujininkai gali prisijungti prie veikiančios liamdos, jeigu jie iš vis tai yra padarę, yra ir tokių įrangų, ir tokių mesistrų, kuriems papildomas prisijungimas(jeigu jis yra)yra vargo vakarienė..., Kam važiuos ir taip...
Daug išbandymų Tavęs laukia, užjaučiu...Linkiu papult pas tokius, kurie greit ras problemą...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 10, 2009 10:50 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
tikrai taip, ant abieju ismetimo vamzdziu yra tik po viena liamda zonda (aciu dievui), o katalizatoriu sitoj masinoj jau jauciu senai nera, nes kai pirkau tose vietose tik vamzdziai ivirinti. bet nuo to manau tik geriau esant dujoms...
del oro srauto matuokles tai tikrai zinau, kad ji cia nieko deta... buvo ir ji atjungta, bet tas voztuvas kaip strigo taip stringa... dar tikrinom ir diafragma, nors tikrai zinau, kad ja nauja idejo vienas meistras, kolektoriaus tarpine taip pat buvo itarinejam ir vis dar tebera, bet antru numeriu.
del cipo tai dabar nepamenu ar taip buvo iki jo idejimo ar ne... bet cia viskas tik del duju manau...
ir siaip kai dejau dujas labai abejojau ar verta moket tuos 4300Lt (BRC 8 cilindrams), nes uz tokia suma kiek benzo iseina... jei duju yranga kainuotu 10000 ir daugiau tikrai niekad gyvenime tokios nedeciau, kad ir gera butu. nesuprantu kam tokia suma investuot reiktu i masina su kuria vistiek maximum 5 m vazinetum... per tiek laiko geriausiu atveju ta suma tik atsipirktu, tai vadinas iseitu tas ant to kaip sakant... absurdas butu, o ant benzo betkokiu atveju vistiek smagiau vaziuot (vien tai zinant :D )


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 10, 2009 6:26 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Neįsiskaitėt, sutinku, per daug informacijos, tai tada kitaip, jei nusipirkai automobilį ir po 2-3 metų jį išsiuntei metalo laužan(be ne pardavei kitam, nes kuo toliau tuo sunkiau "damuštus" dalykus parduoti), tai tada galima kišti į jį bet ką, jei tas variantas netinka, tada reikia skaityti iš naujo...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 10, 2009 8:57 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
kazkaip kaip tik nesupratau tu jusu paskutiniu sakiniu "i ji galima kist betka"... kazkaip naturalu, kad lietuvoje zmones su masina pavazineja neilgiau negu 5 metus, nes laikas tikrai nestovi vietoje. o kokioj vokietijoj ten dar kitaip, del tu liamdu vokietis paimtu ir parduotu ta masina :D aisku yra ir isimciu, vieni su ta pacia transporto priemone vazineja tik kokius 3 menesius kiti ir 10 metu, bet cia retai taip buna. as asmeniskai apie 3 metus ir po to noriu atsinaujint...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš Sau 10, 2009 9:13 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Labai teisingas požiūris ir 3m. yra daugokai, bet per 3 galima laisvai "damušt" automobilį ir vėliau už jį nieko nebegaut. Aš tik dėl to, kad reikėtų pasitikrint, ar ten stovi normalesnė, ar "plika" įranga(kalba vyksta apie emuliasiją)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Sau 11, 2009 9:41 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
prie ko cia tas damust?.. as niekada nepalieku savo masinu likimo valiai. jos visada priziurimos ir gedimai tvarkomi laiku, todel dauguma pilieciu po to varvina seiles kai i mano ratus ziuri :D ir paciam mieliau su tvarkinga masina vazinet. o parduodama buna tik todel, kad iskyla noras isigyt naujesni, geresniu metu ir butent tik bmw...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Sau 11, 2009 9:28 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Ar gi kas sako, kad Pats damušinėji auto, ją gali būti, kad damušinėja dujos, ir sakau, kad reikia pasitikrint, kaip su emuliacija reikalai....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Sau 13, 2009 2:16 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
Siandien nuskenavo dar karta ir man galutinai pasake, kad abu liamda zondai mire... Bet keista, jau kokius 3 menesius vazineju su tokiu simptomu, bet nei kuro daugiau valgo ir kaip trauke taip traukia... o gal as cia tik pripratau prie esamos situacijos todel nepastebiu...


Paskutinį kartą redagavo gedas6 Ant Bal 28, 2009 6:20 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Sau 16, 2009 4:52 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
Vytautas rašė:
Ar gi kas sako, kad Pats damušinėji auto, ją gali būti, kad damušinėja dujos, ir sakau, kad reikia pasitikrint, kaip su emuliacija reikalai....

Kokia dar emuliacija? Tas voztuvas ta pati daro kai variklis dirba ant duju ar, kad ir ant benzino... Kaip jums atrodo, ar gali taip darytis kai tie liamda zondai negyvi?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Sau 29, 2009 8:15 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
jei liamdos negyvos, tai benzinu, turėtų buti ragai, o ant dujų, tai BRCistai prie liamdų tikriausiai nesijungia, nes pas juos gi neadaptyvinė įranga, ir drystu galvoti, kad ir neemuliacinė, kitaip turėtų būti irgi ragai, bet tada tai jau negyvas auto...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Vas 05, 2009 3:47 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
Tikriausiai manes nesupratote... Sakau, kad masina vaziuoja ir ant benzo ir ant duju kuo puikiausiai ir kuro sanaudos tikrai nedidesnes... Rimtas variklio diagnostikos meistras nuskanaves visa masinos elektronika man pasake, kad negyvi abu liamda zondai! Bet vazineju taip kokius 5 menesius jau ir viskas ok, nekreipiant demesio i ta snypstima (keista laisvos eigos voztuvo periodini darinejimasi).
Tai kaip taip gali buti?????


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
automobiliams.lt © 2009