Viskas apie automobilius ....
http://forumas.automobiliams.lt/

apsukos
http://forumas.automobiliams.lt/viewtopic.php?f=18&t=645
Puslapis 11

Autorius:  talkacka [ Ket Bir 03, 2010 4:37 pm ]
Pranešimo tema:  apsukos

padekit,istaciau pries menesi dujas SND4 tipo KME"DIEGO G3" Kol saltas variklis dar normaliai kai karstas ismetu i laisva begi apsukos krenta beveik iki nulio atrodo variklis uzges ir sokteli virs tukstancio tada vel normaliai.ka patartumet? kas gali buti?ant benzo normaliai nuwaryt jiems ir paaiskint nes vis del to garantija dawe metams.

Autorius:  Vytautas [ Šeš Bir 05, 2010 7:25 am ]
Pranešimo tema:  Re: apsukos

talkacka rašė:
padekit,istaciau pries menesi dujas SND4 tipo KME"DIEGO G3" Kol saltas variklis dar normaliai kai karstas ismetu i laisva begi apsukos krenta beveik iki nulio atrodo variklis uzges ir sokteli virs tukstancio tada vel normaliai.ka patartumet? kas gali buti?ant benzo normaliai nuwaryt jiems ir paaiskint nes vis del to garantija dawe metams.

Taigi statėt ne pats , tikiuosi, tai varykit jiems ir lai tvarko, jei nesugeba, tegul viską išsiima ir gražina pinigus... Mes padarysim jeigu jau taip reiks...

Autorius:  alexas [ Tre Lie 28, 2010 7:15 pm ]
Pranešimo tema:  Re: apsukos

Sveiki. galiu truputi prasviesti sioje situacijoje, kadangu pats susiduriau. nors vairuoju audi 80 91 metu 1,8 mono, bet juk varikriai ir bedos artimos...
Isidejau dujas. Viskas veike ir ant benzo ir ant duju. bet viena diena po 4 paru stovejimo perjungiau is benzo i dujas ir uzkuriau varikli... apsukos pulsuoja tarp 0,5 ir 0, 8. uzminus gaza - dusta. ant duju perjungus - apsukos soka iki 3 tukst, po keliu sek nuleidzia iki 2 ir pakimba ties ta riba. pakeite man perjunkeja i automatini. nepadejo. pravariau diagnostika ipurskimo sistemos ir viso kito - jokio gedimo nera. atjungus kelioms minutems akumo klema arba isemus saugikli 'MOTOR' viskas laikinai susitvarko. draugai parekomendavo meistriuka ipurskimu viena ir isaiskejo beda:
- kai dirba ant duju, lambda zondas pajaucia kitoki negu priklauso kuro misini ir siuncia signala i kompiuteri. kompas (valdymo blokas) bando atstatyti ir sureguliuoti visa ta reikala, bet nesekmingai pasiklysta ir susisuka smegenys jam, ne Lambda zondas skirtas benzui, o ne dujoms. atjungus akumo klema keliom minutems viskas atsistato ir vel gerai. bet tik iki kito karto.
ISEITIS YRA - reikia imontuoti papildoma rele, kuri atjungia Lambda Zonda perjungius ant duju. tas malonumas kainuoja apie 50 litu. dujoms lambda zondas nereikalingas. kai jis atjungtas - tai kompas negauna nereikalingu duomenu apie atseit netinkama kuro misini ir nepasiklysta. perejus an benzo - kompas dirba puikiai, kuro sanaudos ir misinys optimalus, variklio darbas - idealus kaip sveicariskas laikrodis tiek dujom, tiek benzu.

Galima bandyti ideti Lambda Zondo emuliatoriu (apgavikli), bet patikimumas 50/50, mat ne visiems varikliams jis tinkamas ir ta daikta atpazysta kompas (kaina apie 40 lt)

Dar galima i duju iranga imontuoti ECO sistema - kaina apie 300-500 lt. priklausomai nuo modelio.

Kita situacija buvo su passat 91 metu 1,8 mono. nenorejo visai dirbti benzinu. dujom dirbo puse velnio. beda - nutrukes mases laidas. neieskojo meistras, kur nutruko, tiesiog pravede kita laida greta ir viskas veikia ciki. :) aciu uz demesi, tikiuosi padejau kuo nors.

Autorius:  Vytautas [ Tre Lie 28, 2010 7:54 pm ]
Pranešimo tema:  Re: apsukos

alexas rašė:
ISEITIS YRA - reikia imontuoti papildoma rele, kuri atjungia Lambda Zonda perjungius ant duju. tas malonumas kainuoja apie 50 litu. dujoms lambda zondas nereikalingas. kai jis atjungtas - tai kompas negauna nereikalingu duomenu apie atseit netinkama kuro misini ir nepasiklysta. perejus an benzo - kompas dirba puikiai, kuro sanaudos ir misinys optimalus, variklio darbas - idealus kaip sveicariskas laikrodis tiek dujom, tiek benzu..


Čia jau pasakos, atjungus liamdą zondą rėle(arba nutraukus tiesiog"fiškę"), kompas pamato kad nebeveikia jo "nosis" ir pradeda visaip "šnirpščioti", makaluotis, kad vėl pajustų tą malonų kvapą, dėl kurio gamintojų pagalba čia atsirado... t.y. supykęs pereina į servisinį rėžimą ir balius baigtas, susuktas degimas, padidintos kuro sąnaudos ir viskas"dzin, kas liečia apsukas ir t.t.
alexas rašė:
Galima bandyti ideti Lambda Zondo emuliatoriu (apgavikli), bet patikimumas 50/50, mat ne visiems varikliams jis tinkamas ir ta daikta atpazysta kompas (kaina apie 40 lt).

Ne galima o būtina. Tada liamda atjungiama, bet kompas(ECU) gauna tas maloniasias benzino sinusoides, ko pasekoje net nenutuokia, kad dirba kitu kuru, ir aišku nesiima jokių žygių ką nors sukinėti. Aišku dar yra purkštukai, kuriuos reikia tokiu pat keliu(emuliacija) atjungti. Visiems automobiliams yra pritaikytų liamda zondo emuliatorių(kitaip simuliatorių), visiems yra purkštukų "pakaitalų", kai kam dar reikia kirsti laiko rėlėmis ECUatmintį ir t.t. Reikia tik noro ir žinių, ir tada ECU visada atsipūtęs jam "pakišami" idealūs benzino parametrai ir viskas ok. Kada jis paragauna tikrojo benzino, netgi nustemba, kad šis jau ir "išsivedėjęs" truputi, ir nebe toks koloringas kaip po emuliatorių, bet pasimuistęs dirba ir tikrai kaifuoja. Kas kita kada po rėlių jis pamato benziną, tada jis nežino ką daryti ar iš džiaugsmo, arba baimės kalatuoja vargšą varikliuką iki uždusimo. Gryžtumėt bent po metų iš negyvenamos salos, pažiūrėtumėm kas butų..?
alexas rašė:
Dar galima i duju iranga imontuoti ECO sistema - kaina apie 300-500 lt. priklausomai nuo modelio..

Nuo praėjusių metų sausio pirmos, tai jau privaloma, kitaip technikinę(jei nėra parašytų benzinas/dujos), matysite, kaip savo ausis be veidrodžio.
alexas rašė:
Kita situacija buvo su passat 91 metu 1,8 mono. nenorejo visai dirbti benzinu. dujom dirbo puse velnio. beda - nutrukes mases laidas. neieskojo meistras, kur nutruko, tiesiog pravede kita laida greta ir viskas veikia ciki. :) aciu uz demesi, tikiuosi padejau kuo nors.

Ką čia jau pridursi, šaunuolis meistras, tik jei nėra emuliacijos, tas čiki ilgai nesitęs....

Puslapis 11 Visos datos yra UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/