Varikliui dujos nekenkia, tačiau, neteisingai suderinta elektronika, supjauna "kompą"(dėl neteisingo montuotojų požiūrio į automobilio smegenų veiklą ir žinių trūkumo), o kaip žinia su skaudama "galva" ir žmogus neilgai traukia, arba tai ką daro -nėra tai ko nori..., Na o amžinų automobilių nėra, ir kuo toliau, tuo jų mažės, ratas turi suktis. Kaip beja mažėja kokybiškų detalių automobiliams, ir viskas keičiasi į "makro", kad tik atimti iš Jūsų ir mūsų kuo daugiau pinigėlių. Tokie globalizacijos vaisiai... O praeitis todėl, kad mūsų įstatimkurėjai(mūsų išrinktieji) yra prikūrę tiek painiavos ir makalynės, kad žmogučiui jau nebeapsimoka statytis dujas, nes technikinėje Jam numaus paskutines kelnes ir dar išsityčios iki negaliu, ko pasekoje Tūlas nusispjaus ir pasakys, kad aš daugiau statyčiaus dujas, ir taip beveik ką sutaupau reikia atiduoti remontui, bet dar ir tie "neprišeriami", dar savo idiotizmais užmušinėja., Bet pastarieji(kaip ir mūsų išrinktieji), tik vykdo naftininkų reikalavimus. Tik neturėkit vilties, mūsų -niekada... O juolab, kad esant tokiai variklių optimizacijos pažangai galima ir su mažęsnėmis investicijomis turėti labai neblogų rezultatų. Arba dar didesnių pataupymo galimybių, tik negalvokit, kad aš atkalbinėju. Reikalų su autombilių dujinimu, turiu jau 17-ka metų..., ir jau yra šiokia tokia nuomonė apie tai. Automobiliai irgi yra tobulinami tam, kad naudotų tik gamintojo pasiūlytą kurą, ir kad Jūs kuo toliau, tuo sunkiau galėtumėt jį modernizuot ir pygint... Nors naftininkai ir visagaliai, bet po truputį jiems žemelė slysta, ir ne per ką nors, o per vandenilį, juk tai vandens ir oro junginys....
|