Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Šeš Lap 16, 2019 1:19 am

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Audi100 keista duju problema.
StandartinėParašytas: Pen Geg 20, 2005 6:26 am 
Sveiki,

Turiu Audi100 2,2 su I kartos duju iranga. Nebuvo traukos ant duju, daug rijo... Teko persireguliuot. Po sureguliavimo atsirado padori trauka, "valgyt" pradejo zymiai maziau. Bet po poros dienu atsirado keistas reiskinys: daugiau spustelint ant gazo ir prilaikant aukstesnes apsukas, o paskui atleidus gazo pedala, variklis uzgesdavo. Po tokio reiskinio masina sunkiai vesdavosi ir ant benzino. Reiskinys pradejo kartotis vis dazniau ir po ~3-4 dienu uzgesus masinai ji ant duju isvis nustojo dirbt. Galvojau, jog pasibaige dujos - isipyliau. Patikrinau ar suveikia voztuvai - tikrai suveikia. Nusiemiau slanga nuo ipurskimo kolektoriaus ir paziurejau ar paduoda dujas - bent jau kazka paduoda...
Taip ir nepavyko issiaiskint kame gali buti problema.
Duju iranga I-os kartos italiska su "automatiniu" perjungimu (mygtukas 3-ju poziciju benzas/auto/dujos), zvakes "dujines", keistos pries menesi, laidai nauji, sprogimu tikrai nebuvo - juo labiau, jog ant benzo veikia vaziuoja puikiai...
Patarkit nuo ko cia pradet ziuret...


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Geg 20, 2005 5:41 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 20, 2004 12:38 pm
Pranešimai: 243
Miestas: Kaišiadorys
Pasitikrink "dujines zvakes" - dujines zvakes visiska nesamone. Zvakes reikia deti tik pagal katalga kokios tinka tavo auto. I audines, VW puikiai tinka 3,4 kontaktu net su dujomis (isbandyta :D )
Ir siaip daaaaug kas gali buti, bet zvakes pirmiausiai issisuk :!:

_________________
mazda 323 BG 94m. 1.6 16V + LPG
opel zafira 2.0_DTI


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Geg 24, 2005 4:28 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
ghostikas rašė:
Pasitikrink "dujines zvakes" - dujines zvakes visiska nesamone. Zvakes reikia deti tik pagal katalga kokios tinka tavo auto. I audines, VW puikiai tinka 3,4 kontaktu net su dujomis (isbandyta :D )
Ir siaip daaaaug kas gali buti, bet zvakes pirmiausiai issisuk :!:


Paprieštarausiu, tinka ir 4, ir 5 10, jei gamina, bet geriausiai laiko 1-o kontakto, tik neturi būti, kokios ten dujinės, ar dizelinės.Þvakės,, kaip žvakės, pagal katalogą, kas priklauso, tik pageidautina 1-o kontakto ir ne prancūzų, ne brazilų, ne čekų,gamybos.Turi būti made in japan, NGK, arba dabar labai geras pagaitalas DENSO.Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi100 keista duju problema.
StandartinėParašytas: Ant Geg 24, 2005 4:30 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
ZuluDrag rašė:
Sveiki,

Turiu Audi100 2,2 su I kartos duju iranga. Nebuvo traukos ant duju, daug rijo... Teko persireguliuot. Po sureguliavimo atsirado padori trauka, "valgyt" pradejo zymiai maziau. Bet po poros dienu atsirado keistas reiskinys: daugiau spustelint ant gazo ir prilaikant aukstesnes apsukas, o paskui atleidus gazo pedala, variklis uzgesdavo. Po tokio reiskinio masina sunkiai vesdavosi ir ant benzino. Reiskinys pradejo kartotis vis dazniau ir po ~3-4 dienu uzgesus masinai ji ant duju isvis nustojo dirbt. Galvojau, jog pasibaige dujos - isipyliau. Patikrinau ar suveikia voztuvai - tikrai suveikia. Nusiemiau slanga nuo ipurskimo kolektoriaus ir paziurejau ar paduoda dujas - bent jau kazka paduoda...
Taip ir nepavyko issiaiskint kame gali buti problema.
Duju iranga I-os kartos italiska su "automatiniu" perjungimu (mygtukas 3-ju poziciju benzas/auto/dujos), zvakes "dujines", keistos pries menesi, laidai nauji, sprogimu tikrai nebuvo - juo labiau, jog ant benzo veikia vaziuoja puikiai...

Labai panašu, kad per riebus mišinys, ir "dujinės" žvakės nesugeba jo uždegti...bet logiškiausia patikrinti, ant stendo.
Patarkit nuo ko cia pradet ziuret...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Geg 24, 2005 6:54 am 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 20, 2004 12:38 pm
Pranešimai: 243
Miestas: Kaišiadorys
Vytautas rašė:
ghostikas rašė:
Pasitikrink "dujines zvakes" - dujines zvakes visiska nesamone. Zvakes reikia deti tik pagal katalga kokios tinka tavo auto. I audines, VW puikiai tinka 3,4 kontaktu net su dujomis (isbandyta :D )
Ir siaip daaaaug kas gali buti, bet zvakes pirmiausiai issisuk :!:


Paprieštarausiu, tinka ir 4, ir 5 10, jei gamina, bet geriausiai laiko 1-o kontakto, tik neturi būti, kokios ten dujinės, ar dizelinės.Þvakės,, kaip žvakės, pagal katalogą, kas priklauso, tik pageidautina 1-o kontakto ir ne prancūzų, ne brazilų, ne čekų,gamybos.Turi būti made in japan, NGK, arba dabar labai geras pagaitalas DENSO.Paveikslėlis

jop pritariu - geriausiai japoniskos zvakutes ir tik ne "dujines" :lol: :lol: Dujines zvakes - zmoniu mulkinimas ir pinigu metymas y bala. Siaip nieko pries neturiu ir keliu kontaktu, tik jos skirtos berods VW AUDI kai kuriems varikliams ir dar siam bei tam :wink:

_________________
mazda 323 BG 94m. 1.6 16V + LPG
opel zafira 2.0_DTI


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Geg 27, 2005 8:41 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Geg 26, 2005 11:34 am
Pranešimai: 39
Miestas: Vilnius
Tarkime žvakė trikontaktė, tai juk visiškai nereiškia, kad ji skels 3 kibirkštis. Kibirkštis paprastai suranda artimiausią kelią ir ten skeliasi, taigi net ir su dujom važiuojant kiek kontaktų visiškai nesvarbu, o vat kiti parametrai tai svarbūs.

_________________
Virtualus


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Geg 29, 2005 9:17 pm 
Virtualus rašė:
Tarkime žvakė trikontaktė, tai juk visiškai nereiškia, kad ji skels 3 kibirkštis. Kibirkštis paprastai suranda artimiausią kelią ir ten skeliasi, taigi net ir su dujom važiuojant kiek kontaktų visiškai nesvarbu, o vat kiti parametrai tai svarbūs.


Dujoms yra reikalinga viena didelė kibirkšis.Trikontaktės ir t.t. duoda 3 mažas kibirktėles. Pažiūrėkite ant prietaiso ir pagalvokit logiškai, kam tada būtų 3 ar daugiau kontaktų.


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Geg 30, 2005 4:52 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Geg 26, 2005 11:34 am
Pranešimai: 39
Miestas: Vilnius
Ir jums rekomenduočiau pažiūrėti ir pamastyti logiškai. Galima atrasti analogiją kada žaibuoja: niekada žaibas netrenks į 50 taškų, visada atras patį artimiausią (nors ir keliais cm.) kelią.

_________________
Virtualus


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Geg 30, 2005 7:01 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Virtualus rašė:
Ir jums rekomenduočiau pažiūrėti ir pamastyti logiškai. Galima atrasti analogiją kada žaibuoja: niekada žaibas netrenks į 50 taškų, visada atras patį artimiausią (nors ir keliais cm.) kelią.


Negaiškit laiko.kibirktis yra suskaldoma į tiek dalių, kiek kontaktų.Benzinui tai aktualu.O kai per didelis tarpas tarp kontaktų, tai tada ji pramuša į korpusą.O tada ir bumt su dujomis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Geg 31, 2005 4:32 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Geg 26, 2005 11:34 am
Pranešimai: 39
Miestas: Vilnius
Nu tikėkimes iki tiek nedagyvensiu su senomis žvakėmis... :) Specialiai įsisuksiu žvaję pabandymui.

_________________
Virtualus


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Geg 31, 2005 4:51 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Virtualus rašė:
Nu tikėkimes iki tiek nedagyvensiu su senomis žvakėmis... :) Specialiai įsisuksiu žvaję pabandymui.



Tik nepamirškit, kad ta išsukta žvakė turi būti po spaudimu(taip yra tikrinamos žvakės), kurį isivaizduojate turite cilindre.(Kai yra prietaisas, tai problemų nėra, bet šiaip, tai tam kad sukurti jos darbinę aplinką, manau teks pavargti.Audinėj su aukšta įtampa galima prisižaisti iki ipurškimo keitimo(jei nėra apsauginių vožtuvų kolektoriuje).


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Geg 31, 2005 8:16 pm 
zvakes kibirkstis musa tik i viena vieta-ten kur maziau varzos.jei zvake su vienu elektrodu-mus tik i viena taska.jei zvake su 3 elekrtodais,mus i artimiausia kontakta,bet tik i viena!tai ir yra gudrybe,kad resursas tokiu zvakiu siek tiek ilgesnis, ir kibirkstis islieka stabili. kontaktai devisi visi vienuodai ir tolygiai.niekad nemaciau (turiu aparata zvakes tikrinti iki 20 bar.)kad butu dvi kibirkstis vienu momentu.taigi,Vytautai,sorry :) neteisus tu :wink:


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 01, 2005 4:55 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Geg 26, 2005 11:34 am
Pranešimai: 39
Miestas: Vilnius
Nu kad kažkaip ir man taip logiškai mastosi. Kitaip tai prieštarautų visiems fizikos dėsniams....

_________________
Virtualus


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Bir 01, 2005 6:15 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Anonymous rašė:
zvakes kibirkstis musa tik i viena vieta-ten kur maziau varzos.jei zvake su vienu elektrodu-mus tik i viena taska.jei zvake su 3 elekrtodais,mus i artimiausia kontakta,bet tik i viena!tai ir yra gudrybe,kad resursas tokiu zvakiu siek tiek ilgesnis, ir kibirkstis islieka stabili. kontaktai devisi visi vienuodai ir tolygiai.niekad nemaciau (turiu aparata zvakes tikrinti iki 20 bar.)kad butu dvi kibirkstis vienu momentu.taigi,Vytautai,sorry :) neteisus tu :wink:


Pas mane irgi yra aparatas, o matau aš labai gerai.Þvakės su keliais kontaktais daug blogiau uždega dujas, o ant prietaiso(analizatoriaus) žiūrint hc yra prastesnis nei vienkontakčių. Be to visos kelių kontaktų yra labai neaiškaus gamintojo, kaip boch(Lietuvoje iš viso nėra orginalų),eqem, arba ngk(v-line ir t.t.). Tikrosios , kurios yra made in Japan yra geros, bet brazilų, pransūzų, yra labai trumpalaikės.Pagaliau tikrų žvakių kainos yra net nepanašios į dabartines.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 02, 2005 5:33 am 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 20, 2004 12:38 pm
Pranešimai: 243
Miestas: Kaišiadorys
Vytautas rašė:
Pas mane irgi yra aparatas, o matau aš labai gerai.Þvakės su keliais kontaktais daug blogiau uždega dujas, o ant prietaiso(analizatoriaus) žiūrint hc yra prastesnis nei vienkontakčių. Be to visos kelių kontaktų yra labai neaiškaus gamintojo, kaip boch(Lietuvoje iš viso nėra orginalų),eqem, arba ngk(v-line ir t.t.). Tikrosios , kurios yra made in Japan yra geros, bet brazilų, pransūzų, yra labai trumpalaikės.Pagaliau tikrų žvakių kainos yra net nepanašios į dabartines.


"NGK" macew beveik kiekvienam lukoile zadejau pirkti, bet kai pasake- 16 LT., klausiu: viena??? sako - "komlpeklas ", nusisypsojau tik :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Buvo ragai su variklio darbu tai pasikeicew zvakes ir tfu tfu tfu viskas kolkas (3000 km) - liux :) As pirkau vln, kauno gatveje, kur yra japonisku auto daliu parduotuve, 1 vnt - 12 lt. zvakes 1 kontakto, su trikampio profilio griovelio ant centrinio kontakto, dezute pilka tokia, su rausvais uzrasais...NGK V-LINE, made in japan, nzn kaip laikys, bet matysim, .....

:roll:

_________________
mazda 323 BG 94m. 1.6 16V + LPG
opel zafira 2.0_DTI


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
automobiliams.lt © 2009