Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Šeš Lap 16, 2019 1:19 am

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Del "Olandiskos" duju irangos
StandartinėParašytas: Pen Spa 15, 2010 12:21 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Spa 14, 2010 5:17 pm
Pranešimai: 3
Sveiki, turiu Volvo V40 1,8 92kw kurioje yra taškine Olandiška duju įranga. Auto sunkiai kuriasi šalta, kaip teko išsiaiskint, tai vyksta, nes purkštukas laidžia dujas. Problemėlė tame, jog nežinau pas ką kreiptis su Olandiška įranga, nes kiek supratau mažai kas imasi ja apžiūrinėt :( Gal kas zinot meistru kas galetu sutaisyt?
Duju kompo pavadinimas "GENTEC design" dėl viso idedu ir foto.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Del "Olandiskos" duju irangos
StandartinėParašytas: Šeš Spa 16, 2010 5:20 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Marijus rašė:
Sveiki, turiu Volvo V40 1,8 92kw kurioje yra taškine Olandiška duju įranga. Auto sunkiai kuriasi šalta, kaip teko išsiaiskint, tai vyksta, nes purkštukas laidžia dujas. Problemėlė tame, jog nežinau pas ką kreiptis su Olandiška įranga, nes kiek supratau mažai kas imasi ja apžiūrinėt :( Gal kas zinot meistru kas galetu sutaisyt?
Duju kompo pavadinimas "GENTEC design" dėl viso idedu ir foto.

Tai tikrai ne purkštuko problema. Greičiau dujų voštuvo ar baliono ar reduktoriaus.Dujų kiekis esantis sistemoje negali įtakoti užsivedimo. Tačiau be abejo lengviau bet ką paaiškinti pamačius. Jūsų minėtos įrangos tikrai niekas netvarko, bet ir tai yra nesvarbu. Reikia nustatyti priežąstį ir ją pašalinti, aišku jeigu įmanoma.
O jų gali būti labai daug, kad ir aukšta įtampa(kiauri laidai, drėgna, kibirkštis ne ten..., ir t.t.), reikia tikrinti ir stebėti....

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Del "Olandiskos" duju irangos
StandartinėParašytas: Sek Spa 17, 2010 8:30 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Spa 14, 2010 5:17 pm
Pranešimai: 3
Matot, as bandziau jungikliu atjungti dujas ir pravaziavau apie 50km tik ant benzino, ir tada viskas susitvarke, vedasi salta/nesalta puikiai, bet tik ijungus dujas ir vel salta reikia pasukt startariu kokiu 10sek. O jei kaip minejot, nieks netvarko "gentec" duju irangu, tai nejaugi man belieka tik keisti esancia duju iranga i Lietuvoje einama?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Del "Olandiskos" duju irangos
StandartinėParašytas: Sek Spa 17, 2010 3:00 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Tai tas ir yra, kad kai dujos nejungiamos viskas ok, o prie ko purkštukas, juk jų yra min 4. o tai kuris Jūsų nuomone praleidžią?, Ne apie tai galvojate. Dėl keitimo bus ašku tik po profesionalų apžiūros. O dėl tvarkymo, tai yra 100 procentų. Nes Lietuvoje jos nebuvo, vadinasi nėra nei softo nei atsarginių dalių, bet kol nematom, dar nepraraskit vilties....

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Del "Olandiskos" duju irangos
StandartinėParašytas: Pir Spa 18, 2010 6:56 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Spa 14, 2010 5:17 pm
Pranešimai: 3
Dar paciam duju balione pas mane yra uzimas. (kai dirba ant benzino, garsiau uzia, kaip permeta ant duju truputeli nutilsta, bet visvien girdisi) Kiek issiaiskinau, jog ten yra siurbliukas ir butent jis sukelia uzima, zinoma jis taip neturetu uzti, bet gal ir ten galima ieskoti priezasties kodel sunkiai kuriasi salta. Ir dar, ka patartumete daryti mano atveju, ieskoti dujininku kas imsis siuos irangos apziurai, kaip supratau neapsimoka, o pats net nezinau nuo ko pradeti... :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Del "Olandiskos" duju irangos
StandartinėParašytas: Pir Spa 18, 2010 8:27 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
O va šitokios, tai tikrai niekas nesiims net artyn eiti. Čia gi darbas šaltomis dujomis, nėra garintuvo(reduktoriaus), čia jau kaput....

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
automobiliams.lt © 2009