Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Šeš Lap 16, 2019 2:32 am

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: BMW 520 plyta duju pajungimo problema
StandartinėParašytas: Sek Gru 05, 2010 7:05 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Kov 11, 2010 9:46 pm
Pranešimai: 10
Sveiki, reikia pagalbos dėl duju perjungiklio pajungimo, konkrečiai tai kur reikia pirjungti iš dujų jungiklio išeinanty tą rudą laidą kuris paprastai vyniojamas ant žvaklaidžio arba jungiamas prie babinos -1 ? tame bmw 6 babinos ir turiu ytarimą kad prie jų nieko jungt nereikia. ten dujų yranga pati paprasciausia 1 kartos. Ačiū,


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BMW 520 plyta duju pajungimo problema
StandartinėParašytas: Pir Gru 06, 2010 7:18 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Automobilių gadintojai Jūs. Rudas jungti reikia būtinai, tai yra signalinis laidas, kai variklis užgęsta(avarijos atveju, ar pan) nei reduktorius, nei dujų vožtuvas negauna srovės, reiškias ir dujų.
Iš kur paimti tą signalą reikia tiksksliai žinoti automobilį(metai, modelis kw., bet ko gero diagnostinėj fiškėj yra signalinis,,,,,), bet sprendžiant iš nuotaikų, tai nei apie purkštukų emuliaciją nei liamdos, nei siurblio blokavimą, kalbų nebus?

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BMW 520 plyta duju pajungimo problema
StandartinėParašytas: Pir Gru 06, 2010 1:40 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Kov 11, 2010 9:46 pm
Pranešimai: 10
As visiškai sutinku kad tokia dujinė įranga tam bmw visai netinka, jaunimas šiais laikais visai pinigų neturi ir nori važiuot pigiai. tas bmw 520i 1994 m. ir 110kw. Aš žinau kam tas rudas signalinis laidas reikalingas ir kokias jis atlieka funkcijas, man tik neaišku kur jį prijungt, iš kur signalą gauti? liamda emuliatoriaus nebus, to pasekoje bus daug šūvių, tačiau kur galėjau įmontavau apsaugas nuo šūvio 2vnt. kolektoriuje ir vieną su sklende oro paėmimo šlangoje, kad šūvio metu apsaugotu oro srauto matuoklę. reles pagalba atjungiau purkštukus ir atsižvelgdamas kad važinės jaunuolis, ir benzinui pinigų nebus tai atjungiau kuro siurblį. :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BMW 520 plyta duju pajungimo problema
StandartinėParašytas: Pir Gru 06, 2010 8:37 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Visai neblogai, tik šūviai ne nuo liamda emuliatoriaus, ar purkštukų atsiranda, o nuo blogo mišinio ir kiauros aukštos įtampos, elektronikos trūkumas(emuliacinės) išveda iš rikiuotės ECU, o čia manau komentarai nebereikalingi, reziumė nevažiuos nei tuo nei tuo, normaliai. Dėl laido pažiūrėsiu, nes namuose neturiu programos laidų...

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BMW 520 plyta duju pajungimo problema
StandartinėParašytas: Ant Gru 07, 2010 6:09 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Kov 11, 2010 9:46 pm
Pranešimai: 10
Labai ačiū už pagalbą, apie liamda zondo emuliatorių tai viskas aišku, jis keičia liamda zondo signalus kad apgautų ECU, o vat purkštukų emuliacija man truputį neaišku. juk purkštukai įra vykdymo įtaisai, kai iš ECU gauna signala tam tikru laiku atidaro plundžerį ir yra įpurškiamas benzinas. Tačiau purkštukai turi varža, ir purkštukus atjungus ta varža pasidaro begalybė. norint kažką keisti t.y. atjungti purkštukus reikia vietoj jų pajungti atitinkama varža kad kumpas dirbtų normaliomis sąlygomis, tai gal tai ir yra purkštukų emuliacija?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BMW 520 plyta duju pajungimo problema
StandartinėParašytas: Ant Gru 07, 2010 7:14 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
...taigi apie laidus. Yra vairuotojo pusėje po kapotu du apvalūs pasijungimai, tai viename (kur labai daug laidų tai 21 pin žalias laidas) yra pliusas perjungėjo, kitame, diagnostiniame yra 1 pinas(juodas laidas) jungiasi rudas signalinis. purkštukai raudonas baltas apie 2,5m storio(purkštukų rajone po plasmasėm) jis kertamas su timming realey.
Dėl purkštukų emuliacijos, tai taip reikalinga varža bet ir perjungimo laikas, kitaip fiksuojama klaida. Va Jūsų automobilio atveju, varža nereikalinga, tik laikas.

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BMW 520 plyta duju pajungimo problema
StandartinėParašytas: Ant Gru 07, 2010 11:34 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Kov 11, 2010 9:46 pm
Pranešimai: 10
dar kartą ačiū, bandysiu jungti ir parašysiu kaip viskas pavyko :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: BMW 520 plyta duju pajungimo problema
StandartinėParašytas: Tre Gru 08, 2010 6:00 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Kov 11, 2010 9:46 pm
Pranešimai: 10
Viską pavyko tvarkingai sujungt, ir viskas veikia, aciū Vytautui.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
automobiliams.lt © 2009