Jonas Lietuvis rašė:
Nesutikciau su tokiu teiginiu taip pat.
Dujos nera benzinas ir atvirksciai. Tam dujos yra pumpuojamos (!) i baliona(!), o ne pilamos i benzina baka sava eiga "samotiokom". O ipylimo ypatumus teisingai apibudino "lt079if". Todel pilno baliono ipylimas ir skiriasi kiekviena karta.
Na, akivaizdus dalykai.
As i si reikala ziuriu paprastai-kiek ipyliau, kiek sumokejau, kiek pravaziavau, kokia kaina.
Ar Jūs sutinkate, ar ne, su teiginiais tai jau asmeniniai dalykai. Su dujomis turiu reikalų jau 19ka metų. Apie jas žinau labai daug, todėl ir sakau, kad į balioną gali tilpti tik apie 0,5 litro paklaida.(kada jau dujos buvo pasibaigę)... Kaip ten su samatiokais ar be man pasakoti nereikia, aš tik paaiškinu Jums, kad Jūsų neapgaudinėtų...
Pvz.Jūsų baliono talpa yra 55. Čia fizinė. -15% gali tilpti. T.y.46,75l tegali tipti, jei baliono multivožtuvas teisingai stovi, jei jis neperdirbtas ir pan..., jei teisingai pastatytas pats balionas.
Teiginiai:
Jonas Lietuvis rašė:
Tesiame toliau - po auksciau mineto vazinejimo vel pripuciau pilna baka duju- 50ltr...
arba:
Jonas Lietuvis rašė:
Tesiu bandymus toliau, neseniai pripuciau vel 50ltr...
Kelia labai rimtus įtarimus..., kad yra kažkur prasilenkiama su tiesa. Jeigu jau tiek įpila bet kokioje kolonėlėje(turiu galvoje tusčią balioną), tai tarkim yra kažkas netvarkoje su multivožtuvu, bet tai jau etalonas, T.y. 52, ar 55 jau niekada neturi įpilti, jeigu įpila daugiau, galite pilnai kelti triukšmą. kad Jus apgaudinėja.
Tačiau jei pvz LukOil partnerių degalinėje Jums įtalpina tarkim tuos priklausančius 46, su trupučiu, o tuo tarpu Gintarinėje naftoje ar EMSI -50, tai negana, kad jų dujos ir taip prastesnės(niekas, su jokiomis įrangomis, tiek mažai km nenuvažiuoja), bet dar ir įpučia oro. Jį kur kas lengviau suspausti, nei skystį(SND). Juk užpylimo metu naudojamas 25 atmosferų slėgis. O oras kaip žinia skaitliuko menteles pasuka. tik dėja juo automobilis nevažiuoja, negana to dujų koloringumas krenta(mišinys sureguliuotas reduktoriaus+ oras iš baliono, + atmosferinis iš įsiurbimo kolektoriaus, tai jau labai "liesa", ir be abejonės to iš baliono-reikia daugiau...., pedalą juk spaudžiate, norite stumtis pirmyn....
O tada ir skaičiuojate, sumokėjau tai už 50, vadinasi tiek ir užpyliau(o kad ten tiek negalėjo tipti, tai nė motais), ir nuo to ir skaičiuoju, o jei pyliausi už 50lt, tai iš vis nežinia, kiek užpylė, nes niekas negali patikrinti, nes multivožtuvas juk neužsidarė....
Taigi skaičiuojant, reikia atkreipti dėmesį į kiekius.
Dujinės įrangos Lietuvoje 95% yra ne adaptyvinės. T.y. taip kaip sureguliavo dėdės dujininkai, tiek ir valgo. Ar pilu geras dujas, ar prastesnės kokybės, nuvažiuoju, beveik tiek pat. Nes negaliu suprasti kur yra geresnės. Kada yra adaptyvinės(pvz Prins, Coltek, Viale, aišku tiesioginiai įpurškimai), tai ten dujinis kompas pasitvarko pats pagal liamdos parametrus(užtat pastarosios ir kainuoja brangiau), o "širpotreb" visi,
yra kaip su varžtu, kažkada buvo. Tik brangiau ir atseit "kručiau", prie jų net liamda zondų nereikia pajungti, nuo benzo purkštukų atseit info gauna.. "ŠIŠ", o iš kur pastarieji, jei pvz benzas kvailioja, arba liamda mirus, kad ir ECU, klaidų pririjęs, dėl tų pačių dujų, jei nėra emuliacijos(kiti vadina simuliacija)... tą info gauna? Tai yra ta pati varžtais(tik elektroniniais) reguliuojamas"Š"
Tačiau vartotojai to nežino, o gal ir nenori žinoti...
Todėl ką nors patobulinus automobilyje(pvz pakeitus uždegimo sistemą, kuro kokybę(net žiema ar vasara), susimontavus tą patį OSD, reikia varyti pas dujininkus
PER[b]REGULIUOTI[/b] dujinės įrangos, kitaip jokio efekto nebus. Tačiau jei efektas yra tai reikia tikėtis, kad įranga yra adaptyvinė ir ji viską susitvarkė.... Geriausia aišku yra žinoti kokia ji.
Suprantu, kad per daug skaitymo, bet tiesa tokia. Tam esu baigęs specialius mokslus ir 19 metų jau praktikoje...