Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Ket Vas 25, 2021 9:48 pm

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Tre Gru 02, 2009 7:03 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Gru 02, 2009 5:20 pm
Pranešimai: 2
Sveika forumo chebrite.Ka as noreciau pasakyt apie OSD,kol pats neisbandziau visus kurie rekomendavo ta daikciuka kuris idetas i oro srauto matuokle daro stebuklus ir kuro sanaudos zenkliai sumazeja,galvojau kad tai neimanoma ir jie kliedi bet nutariau pats isbandyt ir sutares su Vytautu kad jai pokyciu kuro ekonomijoj nebus man pinigus grazins bet to neprireike.Vazineju su Reno Laguna 2002m salerka 1,9dci pries OSD sanaudos mieste buvo 7,2-7,8 uzmiesti 5,9,-6,5 simtam km o su istatytu OSD dabar 6,1-6,8 mieste o uzmiesti 4,9-5,6 vazinejant tikrai netaupant ir ne per seniausiai vaziavau is Vilniaus i Klaipeda nutariau dar tiksliau paskaiciuot sanaudas uzmiesti .Prisipyliau baka iki pat pat virsaus net su pirstu galejau paliest kura ir isvykau . Nusistates autopilota is Vilniaus 110km/h variau iki Kauno nuo Kauno 130km/h iki Klaipetos ,sustojau tik jau pacioja Klaipetos Statoile spidas rode nuvaziuota 309km tada as vel pripiliau iki pat pat virsaus kuro ir koloneles skaitliukas man rode ipilta 15,6 litro tai as tikrai negalejau patiket kad taip taupiai nulekiau.Zodziu Oro Srauto Derintojas tikrai veikia bent jau mano Renuskei.Manau kam aktuolu taupiau vaziuot manau tikrai suderinsit su Vytautu kad duotu pasibandyt OSD kiekvienam norinciam.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Sek Gru 20, 2009 6:59 pm 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Gru 02, 2009 5:20 pm
Pranešimai: 2
Dar trumpai apie OSD.Mano Renuskei salerkinei tikrai padejo ir as patenkintas ir preke ir kuro rezultatais,rekomendavau savo draugam ir keli draugai isidejo irgi rezultatai pasiteisino , vienas is draugu vazineja su BMW 535 benzu isidejas negalejo patiket kad su tuo paciu kiekiu kuro nuvaziavo keleis simtais km daugiau po to iseme OSD ir vel bande su tuo paciu kuro kiekiu ir sikna, kuro rodykle akyse krito,po vel isidejo OSD ir super- jauciasi sake kuro ekonomija pagal jo paskaiciavimus min 1.5-2 litrai simtam km ,kitas draugelis vazineja su SUBARU IMPREZA 2,5 irgi benzu litro varikliu jis pastebejo kai istate OSD kad masina geriau traukt pradejo tai yra jautresne tapo ir kuro mazesnes sanaudos apie kieki nezinau nes sake nerodo kilometrazo pas ji bet minejo kad kuro rodykle zymiai leciau krenta tai va manau kas tikrai abejoja OSD daromu stebuklu kreipkites pas Vytauta manau kad mano komentarai tikrai itikins kai kurios forumo lankytojus kad tai realus daiktas mazinantis kuro sanaudas Taigi Su artejanciom sventem ir Naujais metais visus


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Tre Vas 10, 2010 11:20 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Vas 10, 2010 8:53 am
Pranešimai: 17
o man idomu kaip jis sukelia tornada, ar kaip ten buvo rasyta, imetime?
Juk kuras kameroje dega/sprogsta tai kokiu budu tas daigtas budamas isiurbime itakoja ismetima per uzdarytus voztuvus?
ileidi oro sukuri i uzdara erdve jis ten degdamas/sprogdamas isskiria energija stumoklio isjudinimui ir dar sugeba islaikyti savyje tornada nu kosmine technologija....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Tre Vas 10, 2010 4:19 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Jonkis rašė:
o man idomu kaip jis sukelia tornada, ar kaip ten buvo rasyta, imetime?
Juk kuras kameroje dega/sprogsta tai kokiu budu tas daigtas budamas isiurbime itakoja ismetima per uzdarytus voztuvus?
ileidi oro sukuri i uzdara erdve jis ten degdamas/sprogdamas isskiria energija stumoklio isjudinimui ir dar sugeba islaikyti savyje tornada nu kosmine technologija....

Tornadas tai tik , kad suprasti kas darosi orui praėjus pro sparnuotę.., tai kaip palyginimas. Lietuviškai kalbant yra šitaip, sparnuotė(OSD), patraukia daugiau oro(dėl sukimo), o kiekvienoj"dozėj" oro yra tam tikras kiekis(21%)deguonies. Deguonis skatina liepsną(ji geriau išplinta ir geriau sudegina esamo kuro kiekį) iš kur ir jėgos padidėjimas ir ekonomija. Oro srauto matuoklė, o benzine ir liamda zondas(gali būti ir keli) perduoda pakitimus ECU(kompiuteriui), (arba jis pasiima iš deguonies jutiklių, tos pačios OSM ir liamdos), ir nutraukia(sumažina)kuro padavimą. Sukuriai, kurie atsiranda nuo sparnuotės, "įspaudžia" oro kiekį didesnį, tad jo įsiurbimo kolektoriuje esti daugiau, nei orui laisvai ateinant iš atmosferos. Reikia tik nepamiršti, kad variklis ir pats pakankamai stipriai traukia jo, o sparnuotė(OSD), jam tik padeda. O vožtuvai juk ne visi būna uždaryti, viskas juk vyksta pagal taktą. Lygiai kaip ir oro sklendė benzine, ant laisvų apsukų būna uždaryta, ir oras į variklį patenka tik per laisvų apsisukimų vožtuvą. Todėl ir gaunasi, kad kuo daugiau spaudi akseleratorių, tuo daugiau taupo, nes tuo daugiau oro su 21% deguonies patenka į variklį(su OSD efektu), tuo labiau išplinta liepsna. Kamštyje ar tiesiog stovint, OSD nedirba. O čia jau praverčia MotorUp. Užtat poroje, jie duoda labai gerą rezultatą. Nes MotorUp, kiek pamenat mažina trintį, ir varikliui yra reikalinga mažiau jėgos(automatiškai ir kuro), darbo užtikrinimui. Jeigu trinties nebūtų iš vis, gautusi "amžinasis" variklis.

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Šeš Vas 13, 2010 9:10 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
Tai jus dar karta idemiai perskaitykit :wink: Kai traukia ar pucia ta sparnuote (kaip pvz propeleris) turi suktis!!! As kalbejau apie turbina, kad ji veikia butent taip, t.y. priverstinai ipucia daugiau oro.
O ta OSD sparnuote to oro daugiau nepripus, tie sparnai tera tik menteles kurios stovi vietoje ir ju funkcija tik issukti pro ji praeinanti ora. Is isores ji daugiau oro tikrai nepatraukia :lol: O tai, kad ji itraukia daugiau oro yra nesamone... Tiesiog tas pats oras ar taip ar taip ieina i isiurbimo kolektoriu nei maziau, nei daugiau su ta OSD, bet su OSD reiktu manyt jis efektyviau keliaus gilyn i degimo kamera.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Sek Vas 14, 2010 12:42 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 09, 2008 7:08 am
Pranešimai: 36
Kazkaip matau jus nelabai suprantat ka rasau... As nesakau, kad OSD yra blogai, priesingai, sutinku, kad jis veikia ir net nesiginciju del to. Bet sakau jog tas OSD ne is tolo neprilygsta turbinai :!: Ir nesakau, kad reiktu ismastyt kaip pastatyt kazkoki elementaru propeleri maitinama batareiku :lol: To dar betruko... Cia jus isvedziojot jau. As kalbejau apie turbinas, tikras turbinas po velniu, kurios tikrai pripucia oro i degimo kamera, nuo 0,5 iki 1,5bar ir tai neriba. Kaip pavyzdys ta pati Mitsubishi Evo ar Subaru ar Saab ir t.t. Apie tokia turbo kalbejau, kurios net neimanoma sulyginti su OSD, o ne apie kazkoki vaiku maluneli :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Sek Vas 14, 2010 2:26 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
gedas6 rašė:
Kazkaip matau jus nelabai suprantat ka rasau... As nesakau, kad OSD yra blogai, priesingai, sutinku, kad jis veikia ir net nesiginciju del to. Bet sakau jog tas OSD ne is tolo neprilygsta turbinai :!: Ir nesakau, kad reiktu ismastyt kaip pastatyt kazkoki elementaru propeleri maitinama batareiku :lol: To dar betruko... Cia jus isvedziojot jau. As kalbejau apie turbinas, tikras turbinas po velniu, kurios tikrai pripucia oro i degimo kamera, nuo 0,5 iki 1,5bar ir tai neriba. Kaip pavyzdys ta pati Mitsubishi Evo ar Subaru ar Saab ir t.t. Apie tokia turbo kalbejau, kurios net neimanoma sulyginti su OSD, o ne apie kazkoki vaiku maluneli :lol:


Vėlgi matau, kad tik emocijos valdo, ar radot kur parašyta, jog turbiniams automobiliams OSD neveikia, ar pan. Jūs visiškai iš kito galo stengiatės suprasti. Osd veikia viems automobiliams, ir jeigu yra galimybė prieš turbiną apie 30 cm dedamas 2 as OSD. Tokiu atveju pvz tradiciniai tdi 1,9 tampa tokio šustrumo, kaip benzinas, o apie sąnaudas(pilna atsiliepimų, forume), tai iš vis malonu girdėt. Jei nuo bako lieka 300km, tai manau geriau nereikia.
Ten gi yra turbina, tai iš kur ir kas? Pasikartosiu dar kartą OSD modifikuojama oro srauto matuoklė. Tai ir papildomas kiekis deguonies ir oro srauto matuoklė tai fiksuoja. O oro srauto matuoklė, kitaip ir vadinasi deguonies davikliu, kaip ir liamda zondas, tarp kitko. Jeigu neverčiam pažodžiui, tai yra deguonies davikliai.

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Tre Rgs 29, 2010 7:57 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Rgs 20, 2010 1:45 pm
Pranešimai: 27
Sveiki,
noriu ir aš pradėti esė apie OSD.
Po ilgokų svarstymų įdėjau OSD į savo Audi 100 Avant, automatas, 2,6 benzinas/dujos (4 kartos). Dėjau pas p.Vytautą. Jis sakė, kad maniškėje nėra oro srauto matuoklės, bet yra kažkoks MAP (nesu specas tuose reikaluose, daugiau paprastas vartotojas),taigi,OSD turi veikti. Tiksliai pamatavau vieną pilną dujų balioną. Anksčiau su balionu išvažinėjęs ~300 km jau nervingai dairydavausi degalinės, nes visada iki 300-320 km dujos baigdavosi (paprastai įpildavo ~45ltr, bakas 55ltr talpos).

Taigi, tiesos akimirka... Įpyliau apie 45-46ltr i tuščią balioną ir, kaip visada, po 300 km jau pradejau nervingai galvoti apie degalinę.
320km-dar vaziuoju
330km-dar vaziuoju!
340km-dar...
350km-dar!!!!
Dujos baigėsi prie 362 km!!!
Taigi, pradedam skaičiuoti, 360/300= 20% ekonomijos.
Pirmas dujų balionas lūkesčius pateisino.
Laukite tęsinio...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Ant Spa 19, 2010 7:58 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Rgs 20, 2010 1:45 pm
Pranešimai: 27
Taigi, tesinys, kuris,deja, nebus toks jau optimistiskas... Gal tai ruduo, bet faktu kalba nenumaldoma.
Toliau bandziau savo Audi 2.6 automat su OSD.
Uzpyliau 41,5 ltr, pavazinejau, po to dar supyliau 20,1ltr ir isvaziavau iki tuscio. Taigi, 61,6 ltr ir pravaziuota 451 km, taigi po nesudetingos aritmetikos gauname ~13,6ltr/100 km. Na,be osd ilgose distancijose (virs 1500km per 2 dienas) esu pasiekes ir 12,8ltr/100km, vidurkis Lietuvoje ~14ltr.

Tesiame toliau - po auksciau mineto vazinejimo vel pripuciau pilna baka duju- 50ltr ir vaziavau daugiausia trasoje (90%), iki tuscio nuvaziavau 389 km, gaunasi 12,9ltr...

41,8ltr+7,1ltr+4,8ltr=53,7 ltr, su siuo kiekiu pravaziavau 383 km, daugiausia trasoje, taigi ~14ltr/100 km.

Auto vaziuoja normaliai, netrukcioja ir neruksta, naujai pakeistos zvakes ir oro filtras.

Skaiciu kalba sako, kad osd,bent mano masinikeje,kaip ir nelabai veikia, deja...
Tesiu bandymus toliau, neseniai pripuciau vel 50ltr...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Tre Spa 20, 2010 8:39 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
O kaip Jūs pilate? Pilną baką, ar sakote konkretų skalčių litrais? Jei pilną tada taip ir įsipilate(įpila), jeigu pvz skaičių litrais, tai nesitikėkite, kad tiek ir įpils. Tai žinoma jau ~20 metų.... Atšalęs oras be abejo įtakoja sąnaudas, jeigu perjungiate iškart po užvedimo, tai iki tol kol dujos(skystos) virsta garais, reduktorius turi sušilti iki 40 celzijaus. Iki to eina skysta fazė, ir ji nėra tiksliai dozuojama reduktoriaus(kad varikliui žiauriai kenkia, tai jau kita medalio pusė), tada sąnaudos yra niekinės. Jeigu įranga pati perjungia, tada reikia stebėti prie kokios temperatūros, tai vyksta. Jeigu žymiai anksčiau, tai skaityti iš naujo, ir reikia važiuoti pas dujininkus, kad sutvarkytų temperatūrinius rėžimus...., o tada sekti kilometražą iš naujo... Šiltuoju metų laiku aišku viskas vykdavo žymiai greičiau ir dėl to Jūsų pirmas bandymas buvo žymiai optimistiškesnis...

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Pen Spa 22, 2010 7:46 am 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Rgs 20, 2010 1:45 pm
Pranešimai: 27
Vytautas rašė:
O kaip Jūs pilate? Pilną baką, ar sakote konkretų skalčių litrais? Jei pilną tada taip ir įsipilate(įpila), jeigu pvz skaičių litrais, tai nesitikėkite, kad tiek ir įpils. Tai žinoma jau ~20 metų.... Atšalęs oras be abejo įtakoja sąnaudas, jeigu perjungiate iškart po užvedimo, tai iki tol kol dujos(skystos) virsta garais, reduktorius turi sušilti iki 40 celzijaus. Iki to eina skysta fazė, ir ji nėra tiksliai dozuojama reduktoriaus(kad varikliui žiauriai kenkia, tai jau kita medalio pusė), tada sąnaudos yra niekinės. Jeigu įranga pati perjungia, tada reikia stebėti prie kokios temperatūros, tai vyksta. Jeigu žymiai anksčiau, tai skaityti iš naujo, ir reikia važiuoti pas dujininkus, kad sutvarkytų temperatūrinius rėžimus...., o tada sekti kilometražą iš naujo... Šiltuoju metų laiku aišku viskas vykdavo žymiai greičiau ir dėl to Jūsų pirmas bandymas buvo žymiai optimistiškesnis...


Isskyrus viena karta,kai ten buvo pilta 3 kartus, kitus kartus pildavau pilna baka, ta prasme, kol "sutraska" ir operatorius isjungia pylima. Tai,kaip matyti, budavo ir ~42 ltr ipilama, ir 50ltr.
Duju sistema pati isijungia, kai pakankamai susyla, o tai daznai mane net nervina:) Ir isijungia dujos, kai temperaturos rodykle gerokai pakyla nuo gulincios padeties, ~50 Celsijaus laipsniu.
Beje,tie "benzininiai" kilometrai i ta bendra kilometraza irgi iskaiciuoti, tai manyciau, kad oru atsalimas sanaudas turetu veikti minimaliai.
Taigi,su sita faze viskas turi buti gerai.
Na, ka, testuosiu toliau, bus galimybiu ir bus galima palyginti, ar apsimoka nors kiek OSD...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Pir Spa 25, 2010 7:01 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Skaičiavimas tokio lygio yra niekinis, jeigu vieną kartą užpilant telpa 42, kitą 50, tai 8 litrai yra paslėpti, tai yra oras. Negali skysčio į tusčią tarą ipilti tokio lygio skirtumu, paklaida gali būti tik apie 0,5litro bet ne 8. Jeigu jums įpila 50, kai realiai gali tilpti 42, tai Jūs skaičiuojate nuo 50, ir tai yra nesamonė, nes yra min 8l oro, bet oru automobilis deja nevažiuoja. O kilometrus dujomis(be benzino) galima paskaičiuoti, tik reikia tuo užsiimti, tam juk ir yra mažasis kilometražas, nes skaičiuoti benzininius kartu, irgi isivelia didelis netikslumas. Bet jei galite priminkite dujų irangos kartą ir pavadinimą...(tiesioginis, eko ar maišytuvinės). Ir baliono litražą, bei degalinės pavadinimą....

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Ant Spa 26, 2010 12:58 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas
Vytautas rašė:
[...] paklaida gali būti tik apie 0,5litro bet ne 8. [...]


na nebūtinai... paklaida gali būti, ir net pakankamai nemaža... Viskas priklauso nuo skirtingų degalinių kompresorių galingumo, nuo dujininkų sąžiningumo (nuo kokio kiekio litrų jie perpila/nuvagia dujas), nuo žiemos ir vasaros temperatūrų skirtumų (kai šalta, į tą patį balioną dujų pripilsi daugiau, kai karšta šiek tiek mažiau), nuo to kiek kondensato yra prisirinkę balione (jei balionas buvo naudotas pvz penkeris metus jo neišvalant, kondensato gali būti net iki kelių litrų) ir t.t. ir t.t. ir t.t.

Šiaip, optimaliam dujų sąnaudų paskaičiavimui dujas piltis reikia toje pačioje degalinėje ir pageidautina - iš to pačio čiaupo... + preciziškai paskaičiuoti kilometražą..., t.y paskaičiuoti kiek iš tiesų važiuojam mieste, kiek autostradoje ir t.t. (tada paskaičiavimai tampa labiau tikslūs)

susiveskite savo duomenis į http://www.spritmonitor.de
bus patogiau pasiskaičiuoti :)

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Ket Spa 28, 2010 6:23 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Rgs 20, 2010 1:45 pm
Pranešimai: 27
[...]Skaičiavimas tokio lygio yra niekinis, jeigu vieną kartą užpilant telpa 42, kitą 50, tai 8 litrai yra paslėpti, tai yra oras. [...]
Nesutikciau su tokiu teiginiu taip pat.
Dujos nera benzinas ir atvirksciai. Tam dujos yra pumpuojamos (!) i baliona(!), o ne pilamos i benzina baka sava eiga "samotiokom". O ipylimo ypatumus teisingai apibudino "lt079if". Todel pilno baliono ipylimas ir skiriasi kiekviena karta.
Na, akivaizdus dalykai.
As i si reikala ziuriu paprastai-kiek ipyliau, kiek sumokejau, kiek pravaziavau, kokia kaina. Koks skirtumas su OSD ir be jo, jei skirtumas isvis yra.
Duju kilometrus tai galima paskaiciuoti ir gerokai tiksliau, sutinku, reikia tureti dideli lapa automobilyje ir piestuka (nes tusinukas neigiamoje temperaturoje nerasys:) Gera mintis, pabandysiu nuo kito bako. Bus tiksliau, isjungiant benzininius km.
Del duju- tiesioginis ipurksimas, irangos gamintojo tikslaus nezinau, dokumentuose raso "pagaminta MG gamykloje", reiks dar gyvai ant auto paziureti, kokie ten lipdukai yra.
Baliono talpa-55ltr, degaline, kurioje daugiausia pilu-Alausa Kalvariju g.
Tesim bandymus toliau...

lt079if - dekui uz nuoroda http://www.spritmonitor.de


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pirmieji rezultatai...
StandartinėParašytas: Ket Spa 28, 2010 8:35 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Jonas Lietuvis rašė:
Nesutikciau su tokiu teiginiu taip pat.
Dujos nera benzinas ir atvirksciai. Tam dujos yra pumpuojamos (!) i baliona(!), o ne pilamos i benzina baka sava eiga "samotiokom". O ipylimo ypatumus teisingai apibudino "lt079if". Todel pilno baliono ipylimas ir skiriasi kiekviena karta.
Na, akivaizdus dalykai.
As i si reikala ziuriu paprastai-kiek ipyliau, kiek sumokejau, kiek pravaziavau, kokia kaina.


Ar Jūs sutinkate, ar ne, su teiginiais tai jau asmeniniai dalykai. Su dujomis turiu reikalų jau 19ka metų. Apie jas žinau labai daug, todėl ir sakau, kad į balioną gali tilpti tik apie 0,5 litro paklaida.(kada jau dujos buvo pasibaigę)... Kaip ten su samatiokais ar be man pasakoti nereikia, aš tik paaiškinu Jums, kad Jūsų neapgaudinėtų...
Pvz.Jūsų baliono talpa yra 55. Čia fizinė. -15% gali tilpti. T.y.46,75l tegali tipti, jei baliono multivožtuvas teisingai stovi, jei jis neperdirbtas ir pan..., jei teisingai pastatytas pats balionas.
Teiginiai:
Jonas Lietuvis rašė:
Tesiame toliau - po auksciau mineto vazinejimo vel pripuciau pilna baka duju- 50ltr...

arba:
Jonas Lietuvis rašė:
Tesiu bandymus toliau, neseniai pripuciau vel 50ltr...

Kelia labai rimtus įtarimus..., kad yra kažkur prasilenkiama su tiesa. Jeigu jau tiek įpila bet kokioje kolonėlėje(turiu galvoje tusčią balioną), tai tarkim yra kažkas netvarkoje su multivožtuvu, bet tai jau etalonas, T.y. 52, ar 55 jau niekada neturi įpilti, jeigu įpila daugiau, galite pilnai kelti triukšmą. kad Jus apgaudinėja.
Tačiau jei pvz LukOil partnerių degalinėje Jums įtalpina tarkim tuos priklausančius 46, su trupučiu, o tuo tarpu Gintarinėje naftoje ar EMSI -50, tai negana, kad jų dujos ir taip prastesnės(niekas, su jokiomis įrangomis, tiek mažai km nenuvažiuoja), bet dar ir įpučia oro. Jį kur kas lengviau suspausti, nei skystį(SND). Juk užpylimo metu naudojamas 25 atmosferų slėgis. O oras kaip žinia skaitliuko menteles pasuka. tik dėja juo automobilis nevažiuoja, negana to dujų koloringumas krenta(mišinys sureguliuotas reduktoriaus+ oras iš baliono, + atmosferinis iš įsiurbimo kolektoriaus, tai jau labai "liesa", ir be abejonės to iš baliono-reikia daugiau...., pedalą juk spaudžiate, norite stumtis pirmyn....
O tada ir skaičiuojate, sumokėjau tai už 50, vadinasi tiek ir užpyliau(o kad ten tiek negalėjo tipti, tai nė motais), ir nuo to ir skaičiuoju, o jei pyliausi už 50lt, tai iš vis nežinia, kiek užpylė, nes niekas negali patikrinti, nes multivožtuvas juk neužsidarė....
Taigi skaičiuojant, reikia atkreipti dėmesį į kiekius.
Dujinės įrangos Lietuvoje 95% yra ne adaptyvinės. T.y. taip kaip sureguliavo dėdės dujininkai, tiek ir valgo. Ar pilu geras dujas, ar prastesnės kokybės, nuvažiuoju, beveik tiek pat. Nes negaliu suprasti kur yra geresnės. Kada yra adaptyvinės(pvz Prins, Coltek, Viale, aišku tiesioginiai įpurškimai), tai ten dujinis kompas pasitvarko pats pagal liamdos parametrus(užtat pastarosios ir kainuoja brangiau), o "širpotreb" visi, yra kaip su varžtu, kažkada buvo. Tik brangiau ir atseit "kručiau", prie jų net liamda zondų nereikia pajungti, nuo benzo purkštukų atseit info gauna.. "ŠIŠ", o iš kur pastarieji, jei pvz benzas kvailioja, arba liamda mirus, kad ir ECU, klaidų pririjęs, dėl tų pačių dujų, jei nėra emuliacijos(kiti vadina simuliacija)... tą info gauna? Tai yra ta pati varžtais(tik elektroniniais) reguliuojamas"Š"
Tačiau vartotojai to nežino, o gal ir nenori žinoti...
Todėl ką nors patobulinus automobilyje(pvz pakeitus uždegimo sistemą, kuro kokybę(net žiema ar vasara), susimontavus tą patį OSD, reikia varyti pas dujininkus PER[b]REGULIUOTI[/b] dujinės įrangos, kitaip jokio efekto nebus. Tačiau jei efektas yra tai reikia tikėtis, kad įranga yra adaptyvinė ir ji viską susitvarkė.... Geriausia aišku yra žinoti kokia ji.
Suprantu, kad per daug skaitymo, bet tiesa tokia. Tam esu baigęs specialius mokslus ir 19 metų jau praktikoje...

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
automobiliams.lt © 2009