Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Ket Vas 25, 2021 9:54 pm

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: OSD į BMW 730 ir Opel Vectra
StandartinėParašytas: Pen Lie 02, 2010 9:07 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Ket Lie 01, 2010 6:13 am
Pranešimai: 1
Sveiki. Iš anksto atsiprašau, kad kuriu naują temą, tačiau neradau, kur būtų diskutuojama apie OSD rezultatus būtent tokiems automobiliams.

Man, kaip ir daugumai čia diskutuojančių, yra svarbu sumažinti kuro sąnaudas. Taigi, prieš kelias dienas kreipiausi į „sutvėrimų“ platintoją Algį Kaune ir jis man įdėjo OSD į 2 automobilius:
BMW 730, automatas, 92 m. ir Opel Vectra B, 2l, 16V, mechaninė, 96m. Abiejuose automobiliuose įdėta dujų įranga.
BMW oro žarna yra visai tiesi ir akivaizdžiai storesnė, negu Vectros, todėl abu su Algiu pagalvojome, kad BMW rezultatai turėtų būti aiškiau matomi. Vectroje ta žarna yra ilgesnė ir turi 2 posūkius, kurie, logiškai mąstant, turėtų „sugadinti“ oro verpetą.
Pabandžiau. Vectroje pastebėjau, kad šiek tiek pagerėjo trauka. Nežymiai. Jeigu vertint iš akies, tai gal kokiais 5 %. Na, jausmas toks, lyg prieš tai būčiau važinėjęs su senu, šiek tiek užterštu duslintuvu ir jis būtų pradegęs ties kelnėmis . Bet tai jaučiasi tik važiuojant 3, 4, 5 pavaromis. Ties 1 ir 2 pavaromis to visai nesijaučia. Kadangi Vectroje nėra informacijos apie kuro naudojimą, tai konkrečiai pasakyti apie kuro sąnaudų pasikeitimą (arba nepasikeitimą) galėsiu tik išvažinėjęs pilną balioną. Kol kas lyg ir jaučiasi, kad norint palaikyti tą patį greitį, kaip anskčiau, reikia truputį mažiau spausti akseleratorių. Bet garantuoti negaliu.
Važiuojant su BMW, kol kas pasikeitimų nepastebėjau. Žinoma, ta mašinėlė smagiai traukė ir prieš OSD įmontavimą, be to automatas, todėl pajausti skirtumą yra sunkiau. Tačiau kuro sąnaudų daviklis rodo tą patį. Žinoma, norint atsakingai vertinti, reikia daugiau statistikos, t. y., reikia pravažiuoti bent kelis šimtus km. Šiandien tą ruošiuosi padaryti, reikia suvažinėti iki Klaipėdos ir atgal. Bet važiuojant mieste tai momentinių kuro sąnaudų rodyklė rodo tą patį ir į ją žiūrint vis dar tebėra stiprus noras įkalti cveką ties 10 litrų riba, kad galima būtų ramiai važinėti
Taigi, kol kas rezultatai priešingi sveikam protui, nes BMW, kurio žarna yra visiškai tiesi ir trumpesnė, pasikeitimų kol kas nesijaučia, o vectroje, kurios žarna dvigubai ilgesnė ir dar vingiuota, nedidelius pasikeitimus galima pastebėti.
Man aktualiau yra BMW, nes jis naudoja 14,6 l/100km (mieste ~18, trasoje ~11).
Vectra naudoja 8,6 l/100km (mieste ~11, trąsoje ~6,5).

Po švenčių galėsiu pranešti apie rezultatus. manau, kad nepasiduosiu ir bandysiu kuro sąnaudas mažinti kitų "sutvėrimų" pagalba.

Tuo pačiu norėčiau paklausti vieno dalyko ne į temą. Galbūt apie tai reikėtų diskutuoti kitoje temoje. Tokiu atveju atsiprašau admino, gal galėtumėte perkelti šį klausimą į teisingą skyrelį.

Taigi, klausimas Vytautui ir, žinoma visiems, kas ką nors žino ta tema:
Ką manote apie RVS (http://www.rvstechnologija.lt/)?
Ar tai geriau, ar blogiau už MotorUp? Iš aprašymų tai RVS atrodo patraukesnis, nes jis pilamas tik 1 kartą. Be to, ta metalo keramika tinka ne tik varikliui, greičių dėžėms, kuro siurbliams ir pan., o netgi ir guoliams. Taip išeina, sutepei juo guolį ir jis bus amžinas, jei tikėti reklama. Tačiau reklamos skirtos akių dūmimui, reikėtų kritiško vertinimo.


Visiems gerų švenčių.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: OSD į BMW 730 ir Opel Vectra
StandartinėParašytas: Pen Lie 02, 2010 12:13 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Visų pirma jeigu dujos, tai kokios(tiesioginis, maišytuvinės, eko ir t.t. Dar butų gerai gamintojas. Visų antra reikia perreguliuoti važiuojant trasoje su "loptopu". Aišku, kad opelyje jau veikia(nes pajutot galios prieaugį). o bmw nepastebėsit, ji ir taip pakankamai galinga, o sąnaudos tai aišku, kad reikia nuvažiuoti nors kelis šimtus...

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: OSD į BMW 730 ir Opel Vectra
StandartinėParašytas: Pen Lie 02, 2010 12:31 pm 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Storas rašė:
Taigi, klausimas Vytautui ir, žinoma visiems, kas ką nors žino ta tema:
Ką manote apie RVS (http://www.rvstechnologija.lt/)?
Ar tai geriau, ar blogiau už MotorUp? Iš aprašymų tai RVS atrodo patraukesnis, nes jis pilamas tik 1 kartą. Be to, ta metalo keramika tinka ne tik varikliui, greičių dėžėms, kuro siurbliams ir pan., o netgi ir guoliams. Taip išeina, sutepei juo guolį ir jis bus amžinas, jei tikėti reklama. Tačiau reklamos skirtos akių dūmimui, reikėtų kritiško vertinimo.
Visiems gerų švenčių.


Jeigu kalbėt apie RVS, tai galima numirt vietyoje, kaip gali sumažinti CO. Juk kompas reguliuoja kuro padavimą, taip išeitų, kad ir ECU smegenys suminkštėja, ir ima mažiau pilti degalų..? Bet kuriuo atveju lai gyvena tas reikalas, kaip ir xado ir panašūs. MotorUP yra ne daktaras, ir tai visai skirtingi dalykai. Kas nori lai "gydo automobilius". O su MotorUp'u pamalonina ir automobilį ir savo kišenes.

Mano supratimu, čia tas pats kaip šampūnas kuris gydo kepenis... trinam galvas, o gyja kepenys...., bet užteks visiems vietos po saule....

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: OSD į BMW 730 ir Opel Vectra
StandartinėParašytas: Ket Lie 08, 2010 11:50 am 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas
na, kodėl gi... RVS gera technologija... (beje, nežinau kokia dabar jos kaina, bet prieš pusantrų-dvejus metus apdoroti automobilį RVS'u kainavo iki 500 litų, ir reikėjo 2 pylimų). O kuo Motorup geriau už RVS..? O gi tuo, kad jis ne tik mažina trintį bet ir atstato kompresiją (kai RVS pagrindinė funkcija - tik kompresijos atstatymas...), sumažina CO ir CH, pamažina kuro sąnaudas (kai xado ir RVS kuro sąnaudų nemažina)

p.s.: beje, aš prieš metus pyliau "Motorup Extreme 800 EPP" savo senam, sovietų gamybos, automobiliui - vaz 2101... (1973 m., 47 000 km., 1,1 l./44 kw). Norėjau padaryti eksperimentą ir pažiūrėti kaip Motorup veikia automobilius, kuriems reikia ne tik mažinti trintį, bet ir pakelti kompresiją. Ir ką gi...: jei prieš supilant priedą kompresija automobilio variklio cilindruose buvo - 10,2., tai dabar, praėjus metams, kompresija visuose cilindruose siekia - 12 barų... :!:

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
automobiliams.lt © 2009