yra ir netokiu senu straipsniu ir bendra mintis tokia kaip istraukoje:
"Didžiosios naftos kompanijos yra vienos iš turtingiausių, galingiausių ir agresyviausių korporacijų pasaulyje. Jos turi daug milijonų kainuojančias laboratorijas, kuriose dirba geriausi chemijos inžinieriai, kokius tik galima pasamdyti už pinigus. Tikriausia nesuklysime tvirtindami, kad bet kuri iš šių kompanijų turi 20 kartų didesnes galimybes tirti, daryti atradimus, tobulinti ir platinti produkciją, negu bet kuri iš priedų gamybos kompanijų. Tai reiškia, kad jei koks nors iš alyvos priedų galėtų kaip nors pagerinti variklio tepalus, didžiosios naftos kompanijos būtų pajėgios tai įvertinti ir sugebėtų iš to uždirbti.
Mums nepavyko rasti nei vienos pakuotės su alyvos priedais, ant kurios būtu kokios nors didžiosios naftos kompanijos palaiminimas.
Be to, visi didieji automobilių ir variklių gamintojai išleidžia milijonus dolerių kasmet stengdamiesi prailginti produkcijos tarnavimo laiką. Taip pat milijonai išleidžiami garantiniam remontui. Vėlgi, jei bent vienas iš alyvos priedų prailgintų variklio tarnavimo laiką ar padidintų galingumą, gamintojai aktyviai naudotų šiuos priedus ar bent jau rekomenduotų juos naudoti.
Priešingai, daugelis automobilių ir variklių gamintojų nerekomenduoja naudoti priedų, Taip pat kai kuriais atvejais gamintojai perspėja, kad garantija negalioja, jei bus rasta priedų naudojimo pėdsakų.
Kaip ir daugeliu panašių atveju, negalima pasiremti absoliučiais faktais. Aplinkui daug nuomonių. Galima rasti tvirtinimų, teigiančių vieną ar kitą.
Tokioje aplinkoje išvados, pateiktos žinomų, patyrusių savo srityje ekspertų, turėtų turėti kažkokį svorį. Išvados, pateiktos nežinomų ar nenustatomų šaltinių, turėtų būti visiškai ignoruojamos. Tai kas lieka, turėtų būti įvertinta bandant surasti kažkokias prasmingas išvadas.
Alyvos priedų atveju yra nemažas kiekis tvirtinimų apie jų neefektyvumą. Šie tvirtinimai yra pateikti gerai žinomų ir nustatomų ekspertų, tokių kaip nepriklausomos tyrimų laboratorijos, universitetai, didieji variklių gamintojai ir netgi NASA.
Kitoje sunkiai įveikiamos mokslinių tyrimų užtvaros pusėje priedų gamintojai nesiūlo nieko daugiau kaip asmeninius efektyvumo patvirtinimus ir visiškai nemokslinius asmeninius liudijimus. Nors šių produktų tiekėjai tvirtina, kad turi nepriklausomų tyrimo laboratorijų rezultatus, patvirtinančius jų teiginius, jie atsisako nurodyti laboratorijų pavadinimus ar pateikti tyrimo ataskaitos kopiją. Vieninteliai tyrimų rezultatai, kuriuos jie gali pateikti, yra iš jiems patiems priklausančių tyrimo skyrių. Tokius rezultatus reikėtų vertinti labai atsargiai."
"Road Rider" 1992 metų rugpjūčio numeryje,saltinis :
http://put.lt/auto/varikl/tepti/priedai.htm