vygele rašė:
nisan pathfinder 2005, 2,4 dizelis. ar i toki aparata imestumet vandenilio genertoriu, kiek jis kainuotu, kokios kuro ekonomijos vizijos? Jei negalit forume diskutuot apie tai (del komercijos paslapciu pvz.), tai taip ir parasykit, tada atvarysiu tiesiai i garaza pakalbet. aciu uz atsakyma
Galim, jokių paslapčių:
Musų pasektieji
50%ekonomijos, kolegų(įrangos gamintojo montuotojų)
75%, išgaruoja maždaug po pusmečio. T.y. pasileidžia antrinė(pati stipriausia) adaptacijos programa(gamyklinių parametrų atstatymas) ir rezultatas- kuro sąnaudos padidėja ~
5% daugiau nei buvo prieš vandenilio sumontavimą. Ir toliau ką nors daryti tampa įmanoma tik su automobilio gamintojo pagalba. Tai aišku butų tikriausiai labai labai brangu, bet svarbiausia, kad nei vienas gamintojas tai daryti nesutinka. Nei Amerikoje nei Europoje. Jie tik
deklaruoja, kad kuriamos alternatyvios kuro sistemos, ir pan. Visa tai
šlykštus melas. Naftinikams niekada neapsimokėjo, kad automobiliai naudotų
mažiau degalų. ir jie to neleis daryti automobilių gamintojams. Nes pastarieji maitinasi iš to pačio lovio, kaip ir valstybių politikai, kurie irgi nepriims nei vieno įstatymo, kad palengvinti paprastų žmonių dalią ir norą keliauti, bet ne už tokius pinigus...
Tačiau yra pakankamai puikių budų kurie leidžia naudoti mažiau, tai ir
Oro
Srauto
Derintojas, ir
Motor
Up, (priedas trinčiai mažinti), ir
Qmax
NANO technologijos, ir t.t.., tik išreikškit norą ir mes Jūsų paslaugoms...
***apie vandenilį info palikta specialiai, kadangi internetas pilnas apgaulės, tai gavę šitokią info žmonės turės galimybę pasigalvoti...