Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Ant Rgp 03, 2021 4:02 pm

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Geg 07, 2008 9:34 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas
Va čia tai technologija :!: . Štai kokį aprašą radau internete! ir net lietuviškai!

Naujienų pranešimas: : GEET - Alternatyvus kuras seniems automobiliams (ir ne tik)
(Rubrika: Þemės mokslas)
Paskelbė est.
2008 February 28, 22:11:15

GEET (Global Environmental Energy Technology) - tai jau senokas, bet nepaplitęs (kažin, kodėl) būdas važiuoti automobiliu naudojant kurą 80% sudarytą iš VANDENS ir tik 20% iš benzino/dyzelio/propano ar net mazuto - svarbu, kad būtų angliavandenilių ir kuo didesnė jų molekulinė masė, tuo efektyviau veikia šis mechanizmas.. Be kita ko, degimo rezultate NËRA KARBONATŲ, kas reiškia, kad deginant C turintį kurą negaunamas CO2 (ar kitokie anglies turintys junginiai).

Iš pirmo žvilgsnio (esminė šio sakinio dalis) teoriškai tai NEįmanoma, nes turėtų vykti branduoliniai kitimai, kuriems reikalingi milžiniški šilumos kiekiai... tai, juk, TERMOBRANDUOLINË SINTEZË... Bet iš tikrųjų išmetamosios dujos - tokios pat temperatūros, kaip ir paimtas oras. Kaip tai įmanoma? Angliškai viskas paaiškinta Čia:
http://www.geetfriends.net/vids/GEET_Reactor.mpg
O kas nesupranta angliškai (labai gaila, nes tai amerikiečių išradimas, todėl visa info - angliškai) pabandysiu trumpai paaiškinti:
Yra pagrindinis reaktorius:

Kairėje pusėje prijungiamas variklis (Intake - įsiurbimas, Exhaust - išmetimas) Tad pradėkim nuo išmetimo, išmetamosios dujos juda vamzdžiu iki Sujungimo su storesniu vamzdžiu (pagr dalimi, dar vadinamu REAKTORIUMI) kurio viduje yra mažesnis vamzdelis (priešinga kryptimi juo į variklį juda kuras) išeinančios dujos atiduoda visą savo šilumą viduryje esančiu vamzdeliu judančiąm kurui, ir "praėję" reaktorių išmetamosios dujos jau būna beveik aplinkos temperatūros, dalis jų išmetama lauk, o kita dalis nukreipiama į kuro baką, kur vamzdeliu nuleidžiama iki dugno, iš kurio kildamos priverčia kurą (vandens ir kuro mišinį (vietoje vandens galima naudoti BET KOKĮ SKYSTĮ nuo rūgšties iš akumuliatorių iki kokakolos)) burbuliuoti (dėl to po bakeliu parašyta "BUBBLER"- burbuliuotuvas (kažkaip kvailai skamba)) ir šiek tiek įkaisti. Šie garai, susidarę dėl burbuliavimo, keliauja į reaktorių (siaurąjį vamzdelį, esantį viduje storojo) čia jis didžiuliu greičiu (kadangi vamzdelio skersmuo labai mažas) keliauja PRIEŠINGA išmetamosioms dujoms kryptimi, bet lyg šio greičių santykio būtų maža - į plonąjį vamzdelį įkišamas PLIENINIS (sako, geriausiai veikia) strypelis, dar labiau sumažinantis skerspjūvio plotą (taip padidindamas garų judėjimo greitį) ir kadangi čia susitinka PRIEŠPRIEŠA karštos ir šaltos dujos (nesvarbu, kad per vamzdžio sieneles) susidaro elektromagnetinis laukas (ar tai tikrai EM laukas niekas tiksliai nežino, kaip ir dar daug ko apie čia vykstančius dalykėlius) šis laukas ir dar daugybė mažų smulkmenų (karštis, didžiuliais greičiais priešprieša judančios dujos ir t.t.) Priverčia anglies, sieros, deguonies ir visus kitus ten keliaujančius atomus išsilaisvinti, paleisti elektronus (kas sudaro EM lauką aplink viduryje esančią plieninę lazdelę/ strypelį) ir skilti į lengvesnius - He arba H jonus... taip gaunama PLAZMA, kuri patekus į variklį (kartu su oru, kuris paduodamas kiek tolėliau pam pačiam vamzdyje (žr paveikslėlį)) sudega labai kokybiškai (po ~10m kasdien dirbant (tiriamų sumetimais) po 8h variklis buvo visiškai nesusidėvėjęs, nors tepalai nekeisti ir t.t.) ir šio degimo metu susidarę elementai (karšti) vėl juda į reaktorių ir savo šiluminę energiją atiduoda naujai kuro pamainai.
Ši technologija buvo bandoma ir Prancūzijoje. Daugiau informacijos apie prancūzų darbus rasite čia:
http://bingofuel.online.fr/bingofuel/index.htm

O Amerikiečių informaciją rasite čia:
http://www.geetfriends.net/
http://geet-pantone.com/
http://www.teslatech.info/ttstore/artic ... t/geet.htm

Apie tai yra ir nemokamos video medžiagos Youtube.com:
http://www.youtube.com/watch?v=hjLqFSlHWcs
http://www.youtube.com/watch?v=qMNCebzgCgg
http://www.youtube.com/watch?v=XYexXWPapAg
http://www.youtube.com/watch?v=adqtuj_kGC8

Ir viena "maža smulkmenėlė" - GEET išradėjas, Paul Pantone, dabar kalėjime. Už ką? Už tai, kad pervažiavo JAV su savo modifikuota mašina, kuri buvo varoma BEVEIK vien vandeniu. Ir pasirodo keliose valstijose tai draudžiama... Vienoje gavo kaltinimus už naudojimąsi automobiliu 90% mažiau teršiančiu aplinką, kitoje už tai, kad kaip kurą naudojo VANDENĮ... Pasirodo TAI YRA DRAUDÞIAMA. Ar tai ne absurdas? Tai tik 2 pavyzdžiai iš daugybės. Dabar jį kaltina visa krūva ABSURDIŠKŲ dalykų, už ką jis dabar įkalintas.

[Atsiuntė Falcon]

Ši naujiena yra iš svetainės ufolog.lt
( http://www.ufolog.lt/news.php?extend.54 )

Ką manote, kolegos? 8)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: ar egzistuoja?
StandartinėParašytas: Sek Vas 21, 2010 6:59 am 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Tre Sau 27, 2010 1:06 pm
Pranešimai: 1
Ar yra Lietuvoje realiai važiuojantys www.water4gas.com technologiją naudojantis automobilis? Kur jį "gyvą" pamatyti?

Pagarbiai
Romas +37069915851


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: ar egzistuoja?
StandartinėParašytas: Sek Vas 21, 2010 7:31 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius

_________________
Optimizuok variklį ir važiuok 10-20-30-50% pigiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
automobiliams.lt © 2009