Viskas apie automobilius ....

Viskas apie automobilius ....
Dabar yra Ant Rgp 03, 2021 5:27 pm

Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 80 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Vandenilis automobiliams
StandartinėParašytas: Pir Spa 06, 2008 8:16 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas
Lietuvoje apie vandenilines transporto priemones kol kas mažai diskutuojama. Vargu ar gatvėje sutiktas atsitiktinis praeivis pasakytų, kad yra girdėjęs ką nors apie tokio tipo transporto priemonę. Daugelis tik pagūžčiotų pečiais ir tik tvirtai užtikrintų, kad tokio automobilio nevairuoja.

Tuo tarpu Vakarų Europos šalyse, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Japonijoje jau ne tik gaminamos, bet ir parduodamos transporto priemonės, varomos ne iš iškastinio kuro pagamintais degalais, o vandeniliu... Labiausiai pažengusios vandenilio transporto priemonių gamyboje yra JAV ir Kanada. (Vien Kalifornija turi tiek vandenilio degalinių, kiek turi visa Europa.) Stengiasi neatsilikti ir Japonija.

Viena iš vandenilio, kaip alternatyvaus kuro naudojimo priežasčių, tai ypatingas dėmesys ekologijai. Kaip žinome, vidaus degimo varikliais varomi automobiliai yra vieni pagrindinių aplinkos teršėjų. Kiekvienais metais į atmosferą yra išmetama tiesiog nesuskaičiuojami kiekiai gamtai žalingų atliekų, kurios kenkia kiekvieno iš mūsų sveikatai ir savijautai. Tuo tarpu, vandenilio, kaip transporto kuro, panaudojimas būtų nekenksmingas aplinkai.

Be to, kai taip katastrofiškai kyla naftos ir dujų kainos, reikėtų tiesiog imtis visuomenės informavimo apie vandenilines transporto priemones ir jų pranašumus, o mokslas galėtų pasinaudoti Japonijos gera patirtimi ir išanalizuoti jos pritaikymo galimybes Lietuvoje...

paimta iš http://www.delfi.lt/news/economy/automo ... d=18615829
Tas pat: http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/85136

p.s.: beje, transportas tėra tik viena sritis vandenilio panaudojimui. Japonija, spręsdama energetikos tiekimo problemas, jau sukūrė eksperimentinius vandenilinio kuro elementus, skirtus namų apšildymui ir karšto vandens tiekimui :!:


Paskutinį kartą redagavo lt079if Ant Gru 16, 2008 4:35 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Vandenilis automobiliams
StandartinėParašytas: Ant Spa 07, 2008 3:38 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Apie perspektyvas kalbėti ir mąstyti, ko gero gali visos šalys, tik ne Lietuva, biurokratai, ir žmogiukai priklausantys(finansine prasme) nuo naftos magnatų, yra tokie uolūs, kad tam kas nors pajudėtų, reikia nebent atominio karo...
O ir yra dar kita medalio pusė, niekam,- arba beveik niekam neįdomu važiuoti pigiau, nes kaip suprantu tai yra gėda...
Valstybinėse įstaigose tas taupymas netinka, nes kuru pavogtu iš valstybės, o ir iš mūsų visų(per mokesčius) važinėja visi giminės vadukų, o ir parsiduoti dar lieka, privačiose kompanijose yra kuro normos ir irgi turi užtekti kuro ir savo automobiliui, o dar įdomiau, kad pervežimo kompanijose yra mokamas "atkatas" ūkio dalies vadams, kad tie laikytų normas aukštas, kad "nusileidus" likutinius degalus išeitų antras atlyginimas....
Pavyzdžių yra milžiniškas kiekis, kaip sakoma kaip moki taip sukis, bet kada taip iškreipta rinka, toli neisim...Užtat ir butų kainos išsikeroję, ir automobiliai brangiausi, liktai atlyginimai butų šimtatūkstantiniai...., yra kur pasivogt, ir tiek naujienų...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Vandenilis automobiliams
StandartinėParašytas: Ant Spa 07, 2008 3:56 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius
Šį aprašymą atkėliau iš kitos temos, nes tuo laiku diskusijų apie hho dar nevyko, tačiau manau, kad bus įdomu ir apie tai pasiskaityti...
Už šią informaciją esam dėkingi lt079if

--------------------------------------------------------------------------------

Va čia tai technologija . Štai kokį aprašą radau internete! ir net lietuviškai!

Naujienų pranešimas: : GEET - Alternatyvus kuras seniems automobiliams (ir ne tik)
(Rubrika: Þemės mokslas)
Paskelbė est.
2008 February 28, 22:11:15

GEET (Global Environmental Energy Technology) - tai jau senokas, bet nepaplitęs (kažin, kodėl) būdas važiuoti automobiliu naudojant kurą 80% sudarytą iš VANDENS ir tik 20% iš benzino/dyzelio/propano ar net mazuto - svarbu, kad būtų angliavandenilių ir kuo didesnė jų molekulinė masė, tuo efektyviau veikia šis mechanizmas.. Be kita ko, degimo rezultate NËRA KARBONATŲ, kas reiškia, kad deginant C turintį kurą negaunamas CO2 (ar kitokie anglies turintys junginiai).

Iš pirmo žvilgsnio (esminė šio sakinio dalis) teoriškai tai NEįmanoma, nes turėtų vykti branduoliniai kitimai, kuriems reikalingi milžiniški šilumos kiekiai... tai, juk, TERMOBRANDUOLINË SINTEZË... Bet iš tikrųjų išmetamosios dujos - tokios pat temperatūros, kaip ir paimtas oras. Kaip tai įmanoma? Angliškai viskas paaiškinta Čia:
http://www.geetfriends.net/vids/GEET_Reactor.mpg
O kas nesupranta angliškai (labai gaila, nes tai amerikiečių išradimas, todėl visa info - angliškai) pabandysiu trumpai paaiškinti:
Yra pagrindinis reaktorius:

Kairėje pusėje prijungiamas variklis (Intake - įsiurbimas, Exhaust - išmetimas) Tad pradėkim nuo išmetimo, išmetamosios dujos juda vamzdžiu iki Sujungimo su storesniu vamzdžiu (pagr dalimi, dar vadinamu REAKTORIUMI) kurio viduje yra mažesnis vamzdelis (priešinga kryptimi juo į variklį juda kuras) išeinančios dujos atiduoda visą savo šilumą viduryje esančiu vamzdeliu judančiąm kurui, ir "praėję" reaktorių išmetamosios dujos jau būna beveik aplinkos temperatūros, dalis jų išmetama lauk, o kita dalis nukreipiama į kuro baką, kur vamzdeliu nuleidžiama iki dugno, iš kurio kildamos priverčia kurą (vandens ir kuro mišinį (vietoje vandens galima naudoti BET KOKĮ SKYSTĮ nuo rūgšties iš akumuliatorių iki kokakolos)) burbuliuoti (dėl to po bakeliu parašyta "BUBBLER"- burbuliuotuvas (kažkaip kvailai skamba)) ir šiek tiek įkaisti. Šie garai, susidarę dėl burbuliavimo, keliauja į reaktorių (siaurąjį vamzdelį, esantį viduje storojo) čia jis didžiuliu greičiu (kadangi vamzdelio skersmuo labai mažas) keliauja PRIEŠINGA išmetamosioms dujoms kryptimi, bet lyg šio greičių santykio būtų maža - į plonąjį vamzdelį įkišamas PLIENINIS (sako, geriausiai veikia) strypelis, dar labiau sumažinantis skerspjūvio plotą (taip padidindamas garų judėjimo greitį) ir kadangi čia susitinka PRIEŠPRIEŠA karštos ir šaltos dujos (nesvarbu, kad per vamzdžio sieneles) susidaro elektromagnetinis laukas (ar tai tikrai EM laukas niekas tiksliai nežino, kaip ir dar daug ko apie čia vykstančius dalykėlius) šis laukas ir dar daugybė mažų smulkmenų (karštis, didžiuliais greičiais priešprieša judančios dujos ir t.t.) Priverčia anglies, sieros, deguonies ir visus kitus ten keliaujančius atomus išsilaisvinti, paleisti elektronus (kas sudaro EM lauką aplink viduryje esančią plieninę lazdelę/ strypelį) ir skilti į lengvesnius - He arba H jonus... taip gaunama PLAZMA, kuri patekus į variklį (kartu su oru, kuris paduodamas kiek tolėliau pam pačiam vamzdyje (žr paveikslėlį)) sudega labai kokybiškai (po ~10m kasdien dirbant (tiriamų sumetimais) po 8h variklis buvo visiškai nesusidėvėjęs, nors tepalai nekeisti ir t.t.) ir šio degimo metu susidarę elementai (karšti) vėl juda į reaktorių ir savo šiluminę energiją atiduoda naujai kuro pamainai.
Ši technologija buvo bandoma ir Prancūzijoje. Daugiau informacijos apie prancūzų darbus rasite čia:
http://bingofuel.online.fr/bingofuel/index.htm

O Amerikiečių informaciją rasite čia:
http://www.geetfriends.net/
http://geet-pantone.com/
http://www.teslatech.info/ttstore/artic ... t/geet.htm

Apie tai yra ir nemokamos video medžiagos Youtube.com:
http://www.youtube.com/watch?v=hjLqFSlHWcs
http://www.youtube.com/watch?v=qMNCebzgCgg
http://www.youtube.com/watch?v=XYexXWPapAg
http://www.youtube.com/watch?v=adqtuj_kGC8

Ir viena "maža smulkmenėlė" - GEET išradėjas, Paul Pantone, dabar kalėjime. Už ką? Už tai, kad pervažiavo JAV su savo modifikuota mašina, kuri buvo varoma BEVEIK vien vandeniu. Ir pasirodo keliose valstijose tai draudžiama... Vienoje gavo kaltinimus už naudojimąsi automobiliu 90% mažiau teršiančiu aplinką, kitoje už tai, kad kaip kurą naudojo VANDENĮ... Pasirodo TAI YRA DRAUDÞIAMA. Ar tai ne absurdas? Tai tik 2 pavyzdžiai iš daugybės. Dabar jį kaltina visa krūva ABSURDIŠKŲ dalykų, už ką jis dabar įkalintas.

[Atsiuntė Falcon]

Ši naujiena yra iš svetainės ufolog.lt
( http://www.ufolog.lt/news.php?extend.54 )

Ką manote, kolegos?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: alternatyvus kuras...
StandartinėParašytas: Ant Spa 07, 2008 8:51 am 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas
na taip, būtinybė naudoti alternatyvius kuro šaltinius auga kas dieną... va, įdomus projektas biokuro entuziastams... Kaip teigiama: "kad pats galėtum apsirūpinti dyzelinu tereikia 2 hektarų lauke pasisodinti aliejinių rapsų, iš kurių per metus būtų galima išspausti apie 2000 l aliejaus, įsigyti presą, metanolio, kai kurių cheminių priedų ir, svarbiausia, biodyzelino varymo aparatą. Pavyzdžiui, vienas naujausių, pastaruoju metu pasirodžiusių rinkoje – angliškas „BioBot“ – gali per vieną ciklą, trunkantį 10 – 24 val., pagaminti 75 l degalų. Apskaičiuota, kad įrenginys turėtų atsipirkti vidutiniškai po 2 metų naudojimo"*.

patraukli idėja... o jei dar kaime ūkę turint... :wink:

* - http://www.balsas.lt/naujiena/219949/as ... ai-daiktai

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Paskutinį kartą redagavo lt079if Ant Gru 16, 2008 4:29 pm. Iš viso redaguota 4 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Spa 22, 2008 8:17 am 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Hondos koncepcinis vandeniliu varomas automobilis
StandartinėParašytas: Pir Gru 01, 2008 11:02 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: alternatyvus kutas
StandartinėParašytas: Tre Gru 03, 2008 3:58 pm 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Geg 26, 2005 11:34 am
Pranešimai: 39
Miestas: Vilnius

_________________
Virtualus


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Gru 05, 2008 11:21 am 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: vandeniliu varomas Hummer ...
StandartinėParašytas: Tre Gru 10, 2008 8:49 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas
Kalifornijos gubernatorius Arnoldas Švarcneigeris taip pat pasisako už vandenilinius automobilius. (Ispūdingas Hummer'is už A.Švarcneigerio nugaros - varomas vandeniliu...*) :!:. Beje, ir mūsų šalies garsenybių tarpe yra vandenilio gerbėjų. Štai, vandenilinis automobilis yra žinomo Lietuvos pramogų pasaulio atstovo bei tv laidų vedėjo Giedriaus Masalskio-Aukselio svajonė. Anot jo: "kai tik Lietuvoje pasirodys vandeniliu ar vandeniu varomos mašinos, būsiu pirmasis, kuris vieną tokią įsigis"**.

* - straipsnis internete - "Hydrogen Cars 40 Year Wait: President Bush and Arnold Schwarzenegger’s views", http://www.product-reviews.net/2008/05/ ... ers-views/
** - Vidmantas Užusienis, "Aukselio garaže įsitaisė auksinis japonas"; http://www.15min.lt/naujiena/zmones/lietuviai/3/1095/

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Paskutinį kartą redagavo lt079if Ant Geg 05, 2009 7:15 pm. Iš viso redaguota 3 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Vandenilio talpyklos...
StandartinėParašytas: Sek Gru 14, 2008 2:54 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Vandenilinis Nissan X-trail
StandartinėParašytas: Ant Gru 16, 2008 4:27 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Vandenilinis Nissan X-trail
StandartinėParašytas: Šeš Gru 20, 2008 6:23 am 
Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Vas 03, 2004 8:54 pm
Pranešimai: 1905
Miestas: Vilnius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: kokiu kuru bus varomas ateities automobilis... ?
StandartinėParašytas: Ant Gru 23, 2008 12:38 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas
kokiu kuru bus varomas ateities automobilis? ar vandenilis turi šansų tapti alternatyva iš naftos gaunamam neekologiškam kurui? o gal pagrindine kuro rūšimi, ne už ilgo, taps elektra ? kaip manote kolegos... :?:

Kadangi dabartinis, tradicinis vandenilio panaudojimo būdas yra labai neekonomiškas, aš (jei tik artimiausioje ateityje nebus patvirtintas GEET technologijos veikimas*) statyčiau už elektromobilius... :!:

Pasižiūrėkime, juk jau dabar, pasaulyje, sukurta visa eilė itin efektyvių, kompaktiškų ir vartotojui gana patrauklių (tiek charakteristikomis tiek dizainu) transporto priemonių... Pvz., štai viena įmonė iš JAV, „Green Vehicles“, paskelbė, kad jau šią vasarą rinkai pasiūlys automobilį TRIAC, kuris turi visai neblogas charakteristikas – gali išvystyti 120 km/h greitį, turi 5 bėgius ir vienu baterijų pakrovimu nuvažiuoja maždaug 160 kilometrų vidutiniu 70 km/h greičiu (1). Visai neseniai pasauliui buvo pristatytas ir sportinis elektromobilis "Tesla Roadster", kuris yra varomas ličio jonų baterija, kurią galima įkrauti bet kuriame elektros lizde. 3,5 valandos krautas automobilis gali nuvažiuoti apie 350 km. Šis automobilis išvysto 100 km/h greitį tik per 5 sekundes (2). (Beje, šį elektromobilį ką tik išbandė Top Gear, viena žymiausių laidų apie automobilius...(3) ) Dar greitesnis ir brangesnis (kol kas pagaminti tik du bandomieji modeliai) - į limuzinų klasę pretenduojantis, aštuonratis, Keio universitete Japonijoje pagamintas elektromobilis "Eliica", kuris išvysto net 370 km./h greitį. Tiesa, šio automobilio baterijų įkrovimo laikas - 10 val. Bet 100 km./h greitį automobilis pasiekia tik per 4 sekundes! (160 km./h greitį jis pasiekia per 7 s., o įkrautas gali nuvažiuoti apie 200 km.) (4)

Beje, pvz. japonų gamintojai smarkiai pasistūmėjo kurdami ir paprastiems žmonėms, savo kaina, labiau prieinamus elektromobilius. Štai, modelį, atitinkantį didmiesčių gyventojų lūkesčius, kūrė SUBARU gamintojas “Fukji Heavy Industries” ir Tokijo energetikos kompanija TEPCO. Elektromobilis SUBARU R1e puikiai tinka dideliems miestams: jo akumuliatoriams pakrauti tereikia 15 minučių (jei tinklo įtampa lygi 100 V, baterijai visiškai įkraunama per 8 valandas, jei 200 voltų, tada per 15 min. (5) ), o nuvažiuoti galima iki 80 km, išvystant 100 km/val. greitį. Automobilio akumuliatoriams suteikiama 10 metų garantija, tad ilgaamžiškumu nereikia abejoti. Automobiliukas sveria 870 kg. Gaila, bet numatomos šio automobilio gamybos apimtys, kol kas, mažokos... Per artimiausius 5 metus Japonijos rinkoje planuojama parduoti tik apie 3000 tokių automobilių (6). Kiti automobiliai keliaus į JAV (7) bei Kinijos rinkas (8 ), tuo tarpu apie automobilio pardavimą Europos rinkose gamintojas nekalba. Tuo tarpu tiesioginis Subaru konkurentas, kita japonų kompanija Mitsubishi Motors paskelbė, kad jų pagaminto elektromobilio „MiEV“ bandymai Europoje prasideda jau šių metų sausį (9 ). Be to, kompanija planuoja ne tik elektromobilių bandymus dvylikoje Europos Sąjungos šalių, bet ir greitą jų pardavimą. Planuojama, kad iki 2011 m. Europos rinkai bus pasiūlyta beveik 10 000 vnt. šių japoniškų elektromobilių, kurie bus parduodami ir Peugeot-Citroen atstovybėse (10).

Be ekskliuzyvinių elektromobilių (minėtasis "Tesla Roadster") amerikiečiai sukūrė ir keletą prototipų, patrauklių tiek fermeriams, naudojantiems nedidelio sunkvežimio tipo automobilius, tiek eiliniam Amerikos šeimos ūkiui, kuriam reikalingas sedano (arba chečbeko) tipo automobilis. JAV, Fynikso mieste įsikūrusi kompanija "phoenixmotorcars" rinkai siūlo du, labai patrauklius automobilius, kuriuos jau galima rezervuotis 2010 metams... Preliminari automobilio kaina: 34200 EUR, nuvažiuojamas nuotolis: 161 km., max. greitis: 153 km/h (11). Beje, amerikiečiai, Polsono hibridinių variklių kompanija (Poulsenhybrid/ Alphacore), siūlo galimybę, kiekvieną iškastinį kurą naudojantį automobilį paversti į hibridinį, elektrą naudojantį automobilį. Polsono siūlomas variantas labai paprastas ir labai lengvai montuojamas. Į komplektą įeina du, iš išorės ant automobilio ratų montuojami (kiekvienas po 7kw galios) elektros motorai, suteikiantys galimybę per pusę sumažinti turimo automobilio kuro sąnaudas, nesvarbu kokį kurą iki tol automobilis naudojo. Vienintelis sistemos trūkumas - mažas (tik apie 50 km.) važiavimo atstumas bei pakankamai ilgas baterijų įkrovimo laikas (12).

Iš esmės, pagrindinė elektra varomų transporto priemonių panaudojimo problema - kol kas, santykinai nedidelis galimų nuvažiuoti kilometrų su ta pačia baterijos įkrova skaičius, ilgai trunkantis baterijos įkrovimas (visų gamintojų siūlomų elektromobilių baterijų krovimo laikas namų sąlygomis siekia nuo 6 iki 10 val.) bei galimybė "likti ant ledo" nusėdus automobilio baterijai, t.y. elektros "degalinių" tinklo nebuvimo problema. Tačiau ir šios problemos pasaulyje jau sprendžiamos. Štai, Jungtinėse Amerikos Valstijose, kompanija "Better Place" pasirašė sutartis ir projektuoja platų tinklą elektromobilių baterijoms įkrauti tiek pačioms JAV (Kalifornijos valstija), tiek Izraeliui, tiek Australijai... (13). Japonijoje, panašų tinklą žada sukurti kompanija „Tokyo Electric Power", elektros energiją tiekianti Japonijos sostinei Tokijui ir jo apylinkėms. Ši kompanija, jau atlikusi bandymus su „Mitsubishi Motors" ir „Subaru", kurių elektriniai modeliai pasirodys 2009 ir 2010 metais, teigia jau pagaminusi įrenginį, kuris elektros energija automobilį įkraus per 5 minutes (14).

Tuo tarpu vandenilio, kaip kuro, tradiciniai panaudojimo būdai kelia per ne lyg daug problemų. Nes vandenilis: arba per ne lyg lakus, arba per ne lyg landus (tarkim, jūs savaitei išvažiavot atostogaut, o automobilį palikot garaže, grįžę rastumėt tuščią baką... (15), arba per ne lyg sprogus... Be to, jis ir brangesnis už benziną. (Vandenilio kaina apie 20 proc. didesnė nei benzino (16) ). Be to, vandenilį reikia pagaminti pramoniniu būdu ir tam naudoti elektros energiją, kurią daugiausia išgauname degindami kietąjį, dujinį ar skystąjį kurą. Suskaičiavę visas energijos sąnaudas, į aplinką išmestus teršalus ir prilyginę jas benzino ekvivalentui, pamatome paradoksalią situaciją: transporto priemonė su kuro elementais teršia aplinką anglies dvideginiu beveik du kartus daugiau nei automobilis su benzininiu varikliu ir 15 kartų daugiau nei gryną biodyzeliną naudojantis automobilis (17).

* - Apie GEET technologiją lietuviškai: http://www.ufolog.lt/news.php?extend.54 bei http://sites.google.com/site/geetpro/geet
(1) - http://mokslasplius.lt/mokslo-naujienos ... tromobilis
(2) - http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=4c ... 9&open=sec
(3) - vaizdo reportažas: Top Gear - Tesla Electric Car Test! http://www.youtube.com/watch?v=yVZXT7LytjE
(4) - http://www.eliica.com/tms2005/en/eliica.html

(5)- http://www.autoreviu.lt/portal/categori ... rticle/875
(6) - http://www.subaru.lt/index.php?id=381
(7) - http://www.treehugger.com/files/2008/03 ... w-york.php
(8 ) - http://www.gasgoo.com/auto-news/1007640 ... -yuan.html
(9) - „Mitsubishi“ Europoje pradėjo masinei rinkai skirto elektromobilio bandymus, http://www.balsas.lt/naujiena/233720/mi ... hnologijos
(10) - http://www.treehugger.com/files/2009/01 ... europe.php

(11) - http://www.phoenixmotorcars.com
(12) - http://www.poulsenhybrid.com
(13) - http://www.betterplace.com/
(14) - http://kauno.diena.lt/naujienos/transpo ... jai-108874
(15) - http://www.autopilotas.com/2007/04/24/v ... liu-nebus/

(16) - "Kas suks ateities variklius?" L.Rytas, 2006-05-23d. http://www.lrytas.lt/?id=11483942871146276865&view=4
(17) - http://www.mokslai.lt/referatai/referat ... kuras.html
Net 35 ELEKTROMOBILIŲ nuotraukas, bei nuorodas į GAMINTOJŲ puslapius pateikia savaitraštis smulkiam ir vidutiniam verslui - "Užsidirbk pats"., http://www.uzsidirbkpats.lt/article/art ... 875/1/212/

p.s: naujesnė šio straipsnio versija čia: http://www.vezimas.lt/forum/viewtopic.php?f=7&t=2177

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Paskutinį kartą redagavo lt079if Tre Kov 04, 2009 10:48 am. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: vandenilis...
StandartinėParašytas: Ket Sau 22, 2009 1:45 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Paskutinį kartą redagavo lt079if Pen Sau 23, 2009 9:19 am. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: forumai apie HHO
StandartinėParašytas: Ket Sau 22, 2009 11:03 pm 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 24, 2007 2:05 pm
Pranešimai: 131
Miestas: Jonava/Kaunas
vandenilio tema vykstančios(usios) diskusijos Lietuvoje, internetiniai forumai...

1. Elektronikos klubas - Tegu lydmetalis liejasi laisvai, ["WFC - Water Fuel Cell - water4gas"], http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... (466301733
2. Mokslo ir technologijų pasaulis, ["Iš H2O Vandenilis"], http://www.technologijos.lt/diskusijos/ ... php?t=3078
3. Citrinos gerbėjų forumas "Citrina", [Sąnaudų "gydymas" netradicinės mechanikos metodais], http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic. ... ET#p173271
4. Chemikų klubas, ["Vandenilis-ateities kuras?"], http://www.csklp.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=64 bei http://www.csklp.chf.vu.lt/phpBB2/viewt ... 57ea57e8e1

5. Portalas investuotojams ir verslui "www.traders.lt", http://www.traders.lt/forums.php?m=post ... rint=topic
6. Portalas http://www.f-1.lt, ["motoras varomas vandeniliu"], http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=6123&page=5
7. Portalas http://www.uzdarbis.lt ["Lietuviškas vandeniliu varomas automobilis"], http://www.uzdarbis.lt/index.php?showtopic=50905
8. Portalas ircforum.lt, ["Studentas pagamino vandeniliu varomą motorolerį"], http://www.ircforum.lt/viewtopic.php?f=226&t=19944

9. Portalas "Mano sparnai", avia-konstruktoriams ir ne tik... ["GEET technologija"], http://manosparnai.projektas.lt/e107_pl ... hp?3519.20
10. GEET Technologija, http://sites.google.com/site/geetpro/2
11. Šiokia tokia diskusija LRyto forume, http://forum.lrytas.lt/topic_show.pl?di ... tid=144690
12. Puslapis alternatyvių ir ekologiškų technologijų (taip pat ir vandens variklio technologijos) tema, http://www.infotech.lt/


p.s.: naujesni straipsniai: "Vandeniliniai automobiliai – ateities transportas", http://www.zebra.lt/lt/vyrams/automobil ... 12-29.html, bei: "Degalai mintims", http://www.zebra.lt/lt/vyrams/automobil ... 12-31.html
Sigita Šimkutė, Automobiliai: vandens jėga. [2009 vasario mėn. 3 d.] http://gyvenimas.delfi.lt /timemachine/article.php?id=20406762

_________________
citroen c2, 1,1 l. benzinas + LPG


Paskutinį kartą redagavo lt079if Pir Vas 16, 2009 9:27 pm. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 80 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
automobiliams.lt © 2009